Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για την αγορά του νέου Suzuki Vitara 1.4 48V Hybrid, καθώς προσφέρεται με εκπτώσεις που φτάνουν έως τα 1.580 ευρώ, όπως επίσης και σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές που ξεκινούν από μόλις 16.990 ευρώ. Η πολύ χαμηλή αυτή τιμή αφορά την αρχική έκδοση GL, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους Hybrid For U των 380 ευρώ, συν την extra προωθητική ενέργεια των 1.2000 ευρώ.
Στον εξοπλισμό του πιο οικονομικού σε τιμή Vitara ανήκουν τα εξής:
- 7 αερόσακοι
- Σύστημα υποβοήθησης πέδησης
- Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
- Αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας
- Αυτόματος κλιματισμός,
- Αdaptive cruise control
- Προβολείς LED
- Αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
- Ηλεκτρικοί καθρέπτες
- Pάδιο/CD/MP3 με χειριστήρια στο τιμόνι
- Προβολείς ομίχλης εμπρός
Για όσους θέλουν ακόμα περισσότερο εξοπλισμό, τότε η έκδοση GL+ (από 19.620 ευρώ) θα τους ικανοποιήσει πλήρως, μιας και περιλαμβάνει επιπλέον τα εξής: Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου, σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, οθόνη αφής 7 ιντσών, κεντρικό υποβραχιόνιο, διαφορετικές επενδύσεις, δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, ζάντες αλουμινίου και φιμέ πίσω παράθυρα.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, την κίνηση του προσφάτως φρεσκαρισμένου Vitara αναλαμβάνει το νέο turbo μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.4 Boosterjet, συνδυασμένο με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Ο αποδοτικός αυτός κινητήρας έχει ισχύ 129 ίππους και 235 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Με το μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων (διατίθεται και με αυτόματο 6άρι κιβώτιο με τιμή από 21.510 ευρώ) το ιαπωνικό SUV επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 190 χλμ./ώρα. Για το ισορροπημένο και με πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές αυτό μοτέρ, η Suzuki ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 121 γρ./χλμ.
Πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει και το τετρακίνητο Vitara (από 21.950 ευρώ) με το σύστημα Allgrip, για όσους θέλουν να ξεφεύγουν από τα όρια την ασφάλτου, αλλά και να είναι ακόμα πιο ασφαλείς σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Το AllGrip του Vitara περιλαμβάνει τέσσερις ρυθμίσεις, οι οποίες επιλέγονται μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου και του διακόπτη «Lock», που είναι τοποθετημένα πίσω από τον επιλογέα των ταχυτήτων. Στην επιλογή Auto, όπου η κίνηση μεταδίδεται αυτόματα και στους πίσω τροχούς, μόλις οι εμπρός σπινάρουν. Στο Sport βελτιώνεται η απόδοση σε απότομες στροφές κατανέμοντας περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, ενώ μεταβάλλεται η απόκριση του γκαζιού και η κατανομή της ροπής. Στο Snow ενισχύεται η πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες, ενώ με το Lock κατανέμεται συνεχώς μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς για καλύτερη μέγιστη πρόσφυση.