Το δημοφιλές Renault Clio στην πολύ συμφέρουσα έκδοση με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG), γίνεται τώρα ακόμα πιο ελκυστικό ως αγορά, χάρη στις πολλές παροχές που το συνοδεύουν.
Πιο αναλυτικά, η ελληνική αντιπροσωπεία κάνει δώρο το τέλος ταξινόμησης, την ασφάλιση για 6 μήνες, δίνει 5 χρόνια εγγύηση και 3 έτη οδική βοήθεια. Το συνολικό όφελος για τον πελάτη φτάνει έως το ποσό των 2.200 ευρώ και αν μη τι άλλο πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό πακέτο δώρων. Μαζί με την οικονομία που προσφέρει από το πρώτο χιλιόμετρο το εργοστασιακό κιτ υγραερίου, το κέρδος για τον οδηγό είναι ακόμα μεγαλύτερο.
Από την πρώτη κιόλας έκδοση Equilibre (είναι η μεσαία στην γκάμα του Clio), ο εξοπλισμός είναι αρκετά ικανοποιητικός. Στάνταρ είναι 6 αερόσακοι, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, infotainment με οθόνη 7 ιντσών, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες.
Όσοι θέλουν ακόμα περισσότερα, τότε θα επιλέξουν την κορυφαία έκδοση Techno. Επιπλέον διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας, πλοήγηση, πίνακα οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών, κάρτα Renault Handsfree, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, εμπρός προβολείς Full LED, σύστημα Renault Multi-Sense (προφίλ οδήγησης), ηλεκτρικό χειρόφρενο, ζάντες αλουμινίου και πολλά ακόμη. Οι τιμές ξεκινούν από τις 21.270 ευρώ για το Equilibre και από 23.480 ευρώ για το Techno. Εδώ να σημειωθεί ότι τα προαναφερθέντα ποσά είναι ενδεικτικά, χωρίς το όφελος από το δώρο των τελών ταξινόμησης.
Το κομψό, ευρύχωρο για επιβάτες και αποσκευές (391 λτ.). πολύ καλής ποιότητας και ισορροπημένο στο δρόμο Renault Clio, έχει έναν ακόμα άσσο κάτω από το εμπρός καπό του, τον 1.0 TCe LPG κινητήρα. Το turbo αυτό μηχανικό σύνολο αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής λειτουργώντας με LPG. Εξασφαλίζει γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ.), κρατά άνετα σβέλτους ρυθμούς σε συνθήκες ταξιδιού και το κυριότερο εξασφαλίζει χαμηλό κόστος σε καύσιμο. Με πραγματική κατανάλωση στα 9 λτ./100 χλμ. και τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή LPG κάτω από ένα ευρώ το λίτρο, σημαίνει ότι «καίει» λιγότερο από 9 ευρώ για κάθε 100 χλμ. Συν του ότι μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας, λόγω του εργοστασιακού κιτ υγραερίου.