Η Ford διαθέτει το Puma με πολλές προσφορές ως προς την απόκτησή του, είτε πρόκειται μέσω χρηματοδοτικού προγράμματος, είτε με leasing. Έτσι το κάνει ακόμα πιο προσιτό προς όλους όσους θέλουν ένα σύγχρονο, στιλάτο, σπορτίφ και πρακτικό μικρό SUV για εξυπηρετούνται στις όποιες μετακινήσεις τους εντός ή εκτός αστικού περιβάλλοντος.
Αγορά με χρηματοδότηση

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ford Motor Ελλάς, το Puma (όπως και τα υπόλοιπα επιβατικά μοντέλα της Ford), μπορεί να αγοραστεί με προνομιακό ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9%, σε συνδυασμό με ελάχιστη προκαταβολή 40% και αποπληρωμή σε έως 36 μήνες. Για παράδειγμα το Puma 1.0 EcoBoost 125PS mHEV Titanium με τιμή από 23.647 ευρώ δύναται να αποκτηθεί με προκαταβολή 9.696 ευρώ (όσο ένα παλιό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο), ενώ το ποσό χρηματοδότησης των 13.951 ευρώ εξοφλείται σε 36 δόσεις των 396,55 ευρώ. Κοινώς ο πελάτης θα χρεωθεί επιπλέον για τόκους μόλις 325 ευρώ ή 9 ευρώ στην κάθε δόση. Όσοι πάλι θέλουν χαμηλότερη δόση, υπάρχει η επιλογή με επιτόκιο 4,49%, προκαταβολή από 15% και διάρκεια χρηματοδότησης έως 84 μήνες.
Απόκτηση με Leasing
Πολύ συμφέρον είναι και το πρόγραμμα Λειτουργικής Μίσθωσης Ford Lease, το οποίο διατίθεται μέσω του δικτύου Επισήμων Εμπόρων της Ford Motor Ελλάς. Στην περίπτωση του Puma 1.0 λτ. EcoBoost Hybrid 125 PS Titanium το μηνιαίο μίσθωμα βαίνει στα μόλις 199 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) για διάρκεια 48 μηνών με 20.000 χλμ. ανά έτος, ενώ η προκαταβολή είναι 4.200 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Να σημειωθεί ότι στο μίσθωμα περιλαμβάνονται service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ford, μεικτή ασφάλιση και αλλαγή ελαστικών (μόνο τη βενζίνη χρεώνεται ο οδηγός). Με τη λήξη της μίσθωσης, ο πελάτης επιστρέφει το αυτοκίνητο στη Ford Lease και εφόσον θέλει μπορεί να επιλέξει ένα νέο Ford, χωρίς να ασχοληθεί με πώληση, διαδικαστικά και να χάσει λεφτά από την απομείωση της αξίας.
Πλήρως εξοπλισμένο από τη βάση

Από την πρώτη έκδοση εξοπλισμού Titanium, το Puma περιλαμβάνει όλο το σύγχρονο «πακέτο» συστημάτων ασφαλείας, ανέσεων και συνδεσιμότητας. Πιο αναλυτικά διαθέτει 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, Full LED προβολείς με αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών, οθόνη αφής πολυμέσων 12 ιντσών με πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, 17άρες ζάντες αλουμινίου, κ.λπ.
Ευχάριστο, σπορτίφ και πρακτικό
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το δημοφιλές μικρό SUV της Ford κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις με τον σπορτίφ σχεδιασμό του εξωτερικά που το κάνει άμεσα θελκτικό. Στο εσωτερικό του κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν οι δύο οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το σύγχρονο infotainment SYNC 4 με μόντεμ 5G, ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto και φωνητικές εντολές. Η καμπίνα του Puma είναι στιβαρής κατασκευής και αποτελείται από σκληρά πλαστικά μαζί με μαλακές επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες. Όσον αφορά τους χώρους των επιβατών, τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος θα χωρέσουν χωρίς πρόβλημα. Εκεί όμως που κάνει τη διαφορά και παρά το μικρό αμάξωμα των 4.186 χλστ. μήκους, είναι στο μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 456 λίτρων, συμπεριλαμβανομένου του πλήρως αξιοποιήσιμου Megabox των 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο.
Τον ευχάριστο χαρακτήρα του ενισχύει και το σπορτίφ στήσιμο του Puma στο δρόμο, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο fun to drive μικρά SUV της αγοράς. Οι αναρτήσεις του με το σφιχτό σετάρισμα ενισχύουν την σταθερότητα σε κάθε διαδρομή, ακόμα και σε «απαιτητικές» στροφές όπου δίνει την αίσθηση μικρού σπορ χάτσμπακ, παρά SUV. Σύμμαχος του οδηγού είναι και ο κινητήρας 1.0 EcoBoost των 125 ίππων και 170 Nm ροπής, ο οποίος λαμβάνει έξτρα ενίσχυση από την ηλεκτρογεννήτρια 15 ίππων και 50 Nm. Το υπερτροφοδοτούμενο αυτό μοτέρ τραβάει από χαμηλά, είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού και ανεβάζει χωρίς δυσκολία πιο υψηλές στροφές. Επιταχύνει το Puma στο 0-100 χλμ. σε 9,8 δλ., φτάνει τα 190 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει σε μεικτές ρεαλιστικές συνθήκες 6,7 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο.




















































