Πρωταγωνιστής σε πωλήσεις στην γκάμα της Ford είναι το πολύ αξιόλογο μικρό SUV Puma, όμως πριν από αυτό και για πολλά χρόνια στην πρώτη γραμμή βρίσκονταν το Fiesta. Το δημοφιλές μικρό χάτσμπακ της Ford σταμάτησε να παράγεται το 2023 μια για πάντα, ωστόσο ακόμα υπάρχουν σε απόθεμα κάποια λίγα αυτοκίνητα στην έκδοση 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV ST-Line.
Η τιμή του ξεκινά στις 22.502 ευρώ, όταν για παράδειγμα το Puma πωλείται από τις 24.995 ευρώ στην έκδοση 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Titanium (από 26.313 ευρώ το ST-Line). Παράλληλα το Fiesta μπορεί να αποκτηθεί και με προνομιακή χρηματοδότηση με το χαμηλότερο επιτόκιο της αγοράς μόνο 2,99%, σε συνδυασμό με ελάχιστη προκαταβολή 20% και αποπληρωμή έως 60 μήνες. Σχετικά με τον εξοπλισμό του Fiesta είναι πλούσιος σε όλα τα επίπεδα, καθότι πρόκειται για έκδοση ST-Line. Διαθέτει -μεταξύ άλλων- 6 αερόσακους, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη 8 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων, αναγνώριση πινακίδων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αισθητήρες στάθμευσης πίσω κ.λπ.
Το Fiesta ST-Line διακρίνεται και για τη δυναμική του εμφάνιση εξωτερικά με τους σπορ προφυλακτήρες, τις ποδιές στα μαρσπιέ, τις γκρι 17άρες ζάντες, τη νίκελ οβάλ απόληξη της εξάτμισης και τη χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά ανάρτηση. Αντίστοιχα στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα, το τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, η μαύρη οροφή και οι κόκκινες ραφές. Το ταμπλό με το μαλακό υλικό και οι περισσότερες επενδύσεις και επιφάνειες είναι σχεδόν ίδιες με του Puma, όπως και η οθόνη αφής 8 ιντσών του infotainment. Οι χώροι του Fiesta βρίσκονται στο μέσο όρο των supermini, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος θα φιλοξενηθούν χωρίς πρόβλημα, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 311 λίτρα.
Σημείο αναφοράς και του τελευταίου Fiesta αποτελεί το πολύ καλό στήσιμό του στο δρόμο και ο ευχάριστος οδηγικός του χαρακτήρας, ο οποίος ενισχύεται από την πιο σφιχτή και χαμηλωμένη ανάρτηση στο ST-Line. Το μικρό Ford με το πολύ καλά ζυγισμένο και στιβαρό πλαίσιο εμφανίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και μικρές κλίσεις στις στροφές, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το θετικό σε αίσθηση και άμεσο τιμόνι. Όσο για την άνεση, παρά το σφιχτό σετάρισμα και τα χαμηλού προφίλ ελαστικά, η ανάρτηση περνάει με ομαλό τρόπο πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να «χτυπάει».
Για την κίνηση του Fiesta υπάρχει ο 3κύλινδρος turbo 1.0 EcoBoost των 125 ίππων και 170 Nm ροπής (210 Nm με e-assist) με ήπιο υβριδικό σύστημα. Αυτό περιλαμβάνει μια ενσωματωμένη γεννήτρια – μίζα ισχύος 16 ίππων και μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Στην πράξη επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα και γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, εξασφαλίζει γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ.) και έχει χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη (6,5 λτ./100 χλμ.). Επίσης, με εκπομπές CO2 114 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.