Στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων οι προτάσεις είναι εκατοντάδες από όλες τις κατηγορίες, καλύπτοντας κάθε ανάγκη και προτίμηση. Κάτι που ισχύει και στη δημοφιλή «κλάση» των μικρών αυτοκινήτων, τα οποία εδώ και πολλά χρόνια βρίσκονται πολύ ψηλά στην προτίμηση των καταναλωτών. Πληροφοριακά, το 2020 τα μικρά αυτοκίνητα (χωρίς τα SUV) συγκέντρωσαν το 28,01% μερίδιο της αγοράς με 22.678 ταξινομήσεις, ενώ το πρώτο 3μηνο του 2021 το ποσοστό έχει αυξηθεί στο 30,78%, με 7.215 ταξινομήσεις.
Μεταξύ των δεκάδων επιλογών στα supermini, ένα μοντέλο που αξίζει με τα χίλια, είναι το νέο και πλήρως αναβαθμισμένο Hyundai i20. Με τον 1.000άρη turbo κινητήρα και την έκπτωση των 1.000 ευρώ που ισχύει για όλες τις εκδόσεις του, το μικρό κορεατικό αυτοκίνητο αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση. Μαζί με αυτά προσθέστε και άλλες δωρεάν παροχές, όπως την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο, 5 χρόνια οδική βοήθεια και 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση βαφής.
Η αρχική έκδοση Fresh με τον 1.000άρη turbo κινητήρα πωλείται από 14.190 ευρώ και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, cruise control και radio MP3. Πιο συμφέρουσα είναι η δεύτερη έκδοση Exclusive, καθώς με 800 ευρώ παραπάνω (14.990 ευρώ) εφοδιάζεται επιπλέον με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.
Ιδανικός για το νέο i20 είναι ο 3κύλινδρος turbo 1.0 T-GDi, αφού συνδυάζει τις δυναμικές επιδόσεις με λογικές απαιτήσεις σε καύσιμο. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 100 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός εύχρηστου κιβωτίου ταχυτήτων, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 10,4 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 188 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Εκτός από την «απλή» έκδοση του 1.0 T-GDi, το νέο i20 προσφέρεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V σε τιμές που ξεκινούν από 15.990 ευρώ, καθώς και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (από 16.390 ευρώ/17.090 ευρώ το Hybrid). Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το 1.000άρι μοτέρ των 120 ίππων, αποκλειστικά με το υβριδικό σύστημα και με το μηχανικό κιβώτιο iMT ή το αυτόματο 7DCT, σε τιμές που ξεκινούν από 16.690 ευρώ και 17.790 ευρώ αντίστοιχα.