Το ανανεωμένο μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen, το ID.3, μπορεί να αποκτηθεί στην ίδια τιμή που πωλείται και το Golf 1.0 eTSI. Συγκεκριμένα το ID.3 Pro Performance, ετοιμοπαράδοτο και με έξτρα εξοπλισμό διατίθεται στις 29.900 ευρώ, όσο ακριβώς κοστίζει και το Golf 1.0 eTSI 110 PS DSG Life.
Να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο ID.3 περιλαμβάνεται το όφελος της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά» και η προωθητική ενέργεια των 4.700 ευρώ που παρέχεται από την Volkswagen. Κοινώς, το συνολικό όφελος για τον πελάτη φτάνει το ποσό των 12.700 ευρώ. Στον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν -μεταξύ άλλων- αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας, infotainment με οθόνη 12 ιντσών, adaptive cruise control, αισθητήρας βροχής, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ατμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός, προβολείς LED κ.λπ.
Το ID.3 Pro Performance εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 204 ίππων και 310 Nm ροπής, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 58 kWh. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα η αυτονομία μικτού κύκλου φτάνει τα 434 χιλιόμετρα, ενώ στην πόλη αγγίζει τα 551 χιλιόμετρα, με μεικτή κατανάλωση 14,9 kWh/100 χλμ. Για τη φόρτιση (0-100%) απαιτούνται 6 ώρες και 15 λεπτά σε wallbox 11 kW, ή 35 λεπτά (5-80%) σε φόρτιση σε παροχή συνεχούς ρεύματος DC. Από πλευράς επιδόσεων, το ID.3 των 1.821 κιλών βάρους επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητά του σταματά στα 160 χλμ./ώρα.
Το ανανεωμένο Volkswagen ID.3 υιοθετεί νέο προφυλακτήρα μπροστά, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κλαπέτα στην εισαγωγή που ανοιγοκλείνουν κατά το δοκούν, συν πιο ανάγλυφα ακροπτερύγια. Νέο είναι και το καπό, στο προφίλ συναντάμε διαφορετικά σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, ενώ ελαφρώς διαφορετικά είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Νέο, τέλος, είναι και το χρυσαφί χρώμα Dark Olivine Green των φωτογραφιών. Στο εσωτερικό έχει γίνει αναβάθμιση στην ποιότητα κατασκευής, με μαλακότερο υλικό στο ταμπλό, αναβαθμισμένο διάκοσμο και επενδύσεις. Ο μικρός πίνακας οργάνων των 5,3 ιντσών και η κεντρική οθόνη αφής των 12 ιντσών, πλαισιώνονται προαιρετικά από head-up display επαυξημένης πραγματικότητας. Νέο στοιχείο και το «ID.3» ανάμεσα στους ανασχεδιασμένους κεντρικούς αεραγωγούς.