Το δημοφιλές Renault Clio με τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG προσφέρεται τώρα σε πιο οικονομική έκδοση, την Equilibre, στην πιο προσιτή τιμή των 20.420 ευρώ. Πριν βασική έκδοση ήταν η Equilibre Plus, στις 21.420 ευρώ.
Ξεκινώντας από τον εξοπλισμό, το Clio 1.0 TCe 100 LPG Equilibre διαθέτει στάνταρ τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας
- Σύστημα πολυμέσων EASY LINK με οθόνη 7 ιντσών
- Air Condition
- Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέφτες
Μεγάλο ατού του Clio αποτελεί ο κινητήρας διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG), αφού ο οδηγός μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να επιλέξει καύσιμο. Με το υγραέριο θα κινηθεί περισσότερο, γιατί επιτυγχάνεται υψηλότερη απόδοση και λιγότερο κόστος. Συγκεκριμένα με τη χρήση του LPG ο 1.000άρης turbo κινητήρας αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής. Η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,8 δλ., οι εκπομπές CO2 είναι 107 γρ./χλμ. και η κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 9,0 λτ./100 χλμ. Με τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή LPG στα 0,946€/λτ., το κόστος είναι μόλις 8,5€/100 χλμ.
Με την επιλογή της βενζίνης το μοτέρ αποδίδει 91 ίππους και 160 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. και η κατανάλωση είναι 7 λτ./100 χλμ. Με μέση τιμή βενζίνης στα 1,855€/λτ. το κόστος διαμορφώνεται στα 13€/100 χλμ., που σημαίνει ότι με το LPG στα 1.000 χλμ. υπάρχει κέρδος 45 ευρώ. Παράλληλα τα δύο ρεζερβουάρ των 39 λτ. για τη βενζίνη και των 32 λτ. του LPG αυξάνουν σημαντικά την αυτονομία.
Επιπλέον, η δεξαμενή του υγραερίου είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του χώρου αποσκευών και δεν μειώνει καθόλου τη μεγάλη -για την κατηγορία- χωρητικότητα των 391 λίτρων. Αρκετοί είναι οι χώροι και για τους επιβάτες, μιας και στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια, συν πλάτος και ύψος. Στα πλεονεκτήματα του εσωτερικού του Clio ανήκει ακόμα η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, με χρήση μαλακών υλικών στη μεγαλύτερη επιφάνεια του ταμπλό.
Το κομψό σε σχεδιασμό μικρό Renault διακρίνεται ακόμα και για την ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν με επιτυχία τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ παράλληλα κοντρολάρουν με επιτυχία τις κινήσεις του αμαξώματος. Στις ευθείες είναι ευθύβολο σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ στις στροφές τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και οι κλίσεις του αμαξώματος απόλυτα λογικές.