Το νέο Peugeot 3008 προσφέρεται από την ελληνική αντιπροσωπεία σε μειωμένες τιμές, ενώ το όφελος αυξάνεται ακόμα πιο πολύ στο ηλεκτρικό E-3008 με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Επίσης, ισχύει χρηματοδοτικό πρόγραμμα με χαμηλό σταθερό επιτόκιο 3,8%, μικρή προκαταβολή από 20% και ευέλικτη διάρκεια αποπληρωμής από 12 έως 48 μήνες.

Πιο αναλυτικά το νέο Fastback SUV Peugeot 3008 Hybrid 145 hp πωλείται από 34.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της προωθητικής ενέργειας των 2.000 ευρώ. Απευθύνεται στο κοινό που θέλει ένα ανώτερο μικρομεσαίο SUV με κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας, το οποίο συνδυάζει παράλληλα σπορτίφ χαρακτηριστικά και πολυτέλεια, μαζί με αυξημένες ανέσεις και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν και το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot Ε-3008 στις 3 εκδόσεις του: 210 hp με μεικτή αυτονομία 526 χλμ., 325 hp Dual Motor με τετρακίνηση και 230 hp Long Range με αυτονομία 701 χλμ. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 42.900 ευρώ με τις 3.000 ευρώ από την επιδότηση Peugeot e-Move, συν άλλες 3.000 ευρώ από τη βασική επιδότηση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».
Ανεξαρτήτως κινητήρα, το νέο Peugeot 3008 από την πρώτη έκδοση εξοπλισμού Allure διαθέτει τα πάντα, όπως είναι μεταξύ άλλων τα εξής: 6 αερόσακους, συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, πανοραμική οθόνη 21 ιντσών, πλοήγηση, οθόνη αφής 9,7 ιντσών με ψηφιακά i-toggles στην κεντρική κονσόλα, αυτόματη λειτουργία LED προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, σύστημα εισόδου και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, επαγωγική φόρτιση smartphone και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Επιπλέον παρέχεται εκτεταμένη εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, και εγγύηση μπαταρίας 8 ετών (για το E-3008).
Στον τομέα των κινητήρων, ο πιο δημοφιλής 1.2 Hybrid 145 hp είναι επαρκής για το νέο Peugeot 3008. Αποτελείται από τον 1.200άρη 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα των 136 ίππων και 230 Nm ροπής και το ηλεκτρικό μοτέρ των 28 ίππων και 51 Nm. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6, ενώ για την παροχή ρεύματος φροντίζει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου ωφέλιμης χωρητικότητας 0,45 kWh. Το 3008 Hybrid επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., καταναλώνει 5,5 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή) και εκπέμπει 123 γρ./χλμ. CO2 (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot Ε-3008 στη βασική του έκδοση εφοδιάζεται με μοτέρ ισχύος 210 ίππων και 345 Nm και μπαταρία χωρητικότητας 73 kWh για μεικτή αυτονομία έως 526 χιλιόμετρα (έως 670 χλμ. στην πόλη), με κατανάλωση 16,8 kWh/100 χλμ. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 8,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 170 χλμ./ώρα. Το πιο δυνατό και με μεγαλύτερη μπαταρία 97 kWh E-3008 έχει ισχύ 231 ίππων και 343 Nm, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ., καταναλώνει 17,1 kWh/100 χλμ. και η αυτονομία φτάνει έως τα 701 χλμ. σε μεικτή χρήση και έως τα 903 χλμ. στην πόλη.




















































