Το μικρότερο, πολύ πρακτικό και αξιόπιστο SUV της Kia, το Stonic αποτελεί μία από τις πιο προσιτές προτάσεις αγοράς στη δημοφιλέστατη κατηγορία των μικρών SUV. Μετά τις τελευταίες μειώσεις τιμών που έκανε η ελληνική αντιπροσωπεία, το Stonic συμφέρει ακόμα περισσότερο γιατί παράλληλα εμφανίζει πληρότητα εξοπλισμού από την αρχική έκδοση Inmotion. Επίσης, παρέχεται εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. και δυνατότητα προσθήκης προγράμματος 5 χρόνων σέρβις, σύμφωνα με το πρόγραμμα περιοδικής συντήρησης του οχήματος. Έτσι, ο κάτοχος ενός καινούργιου Kia Stonic τα έχει όλα στη διάθεσή του και είναι πλήρως καλυμμένος από όλες τις πλευρές.

Αναφορικά με τις τιμές του, παρουσιάζονται αισθητά χαμηλότερες συγκριτικά με αυτές που ίσχυαν πριν από ένα χρόνο (τον Απρίλιο του 2024). Το αρχικό στην γκάμα Stonic 1.2 79 PS Inmotion πωλείται τώρα από 17.990 ευρώ, όταν πέρυσι ξεκινούσε από 19.590 ευρώ (διαφορά 1.600 ευρώ). Το πιο δυνατό 1.0 T-GDI 100 PS Inmotion προσφέρεται τώρα από 19.950 ευρώ, όταν παλαιότερα στοίχιζε από 21.190 ευρώ (διαφορά 1.240 ευρώ). Παρακάτω παραθέτουμε τις νέες τιμές του νέου Kia Stonic στις πιο οικονομικές του εκδόσεις.
- 1.2 MPi 79 PS Inmotion: από 17.990 ευρώ
- 1.2 MPi 79 PS Optimum: από 18.890 ευρώ
- 1.0 T-GDI 100 PS Inmotion: από 19.590 ευρώ
- 1.0 T-GDI 100 PS Optimum: από 20.590 ευρώ
- 1.0 T-GDI 100 PS GT-Line: από 22.490 ευρώ
- 1.0 T-GDI 100 PS 7DCT Inmotion: από 21.140 ευρώ
Στο πρώτο επίπεδο εξοπλισμού Inmotion το Stonic είναι φουλ εξοπλισμένο σε όλους τους τομείς. Διαθέτει τα συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης ορίων ταχύτητας και αυτόματης εναλλαγής μεγάλων – μεσαίων φώτων, 6 αερόσακους, infotainment με οθόνη 8 ιντσών, πλοήγηση, σύστημα τηλεματικής Kia Connect και ψηφιακή οθόνη πίνακα οργάνων. Στάνταρ είναι ακόμα οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός κ.λπ.
Στο Optimum προστίθενται ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών με ελαστικά 185/65 στο 1.2 MPi και 16 ιντσών με ελαστικά 195/55 στο 1.0 T-GDI, αυτόματος κλιματισμός, πίσω θύρα USB, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, κεντρικό υποβραχιόνιο, σκούρα πίσω κρύσταλλα και φώτα LED. Το Stonic GT-Line ξεχωρίζει από τα πιο σπορ σχεδιαστικά χαρακτηριστικά εξωτερικά και στο εσωτερικό, τις 17άρες ζάντες, τα καθίσματα με συνθετικό δέρμα και ύφασμα, το σπορ δερμάτινο τιμόνι, την επένδυση ταμπλό τύπου carbon, τα σπορ μεταλλικά πεντάλ, τα διακοσμητικά χρωμίου και μαύρης λάκας πιάνου, τα full LED φώτα, τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, τους πιο σπορ σχεδιασμού προφυλακτήρες κ.λπ.

Στον τομέα των κινητήρων, ο βασικός ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος 1.2 MPi με την ισχύ των 79 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τα 113 Nm στις 4.200 σ.α.λ. είναι επαρκής για την πόλη. Εκτός αυτής βοηθά το κοντής κλιμάκωσης χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, καθώς διατηρεί ρυθμούς αυτοκινητόδρομου χωρίς δυσκολία. Σύμφωνα με την Kia επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ.,, καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 5,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 128 γρ./χλμ. CO2 (82 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Ο πιο δυνατός 1.000άρης 3κύλινδρος turbo των 100 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής στις 1.500-3.500 σ.α.λ. έχει πιο «απλωμένη» δύναμη, φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ., καταναλώνει 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Η μετάδοση γίνεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7DCT, ενώ συνδυάζεται και με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid.










































