Νέο Jeep Avenger σε τιμή «απλού» 2κίνητου SUV

  • Jeep-Avenger-dynamic
  • Jeep Avenger 1.2T 100 Green (3)
  • Jeep Avenger 1.2T 100 Green (9)
  • Jeep Avenger 1.2T 100 Green (13)
  • Jeep Avenger 1.2T 100 Green (12)
  • Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-(8)
  • Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-(20)
  • Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-(12)
  • Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-(3)
  • Jeep-Avenger-Lake-Blue–(1)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-dynamic.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Jeep-Avenger-1.2T-100-Green-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Jeep-Avenger-1.2T-100-Green-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Jeep-Avenger-1.2T-100-Green-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Jeep-Avenger-1.2T-100-Green-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Jeep-Avenger-Lake-Blue-1.jpg

H Jeep χτύπησε διάνα στην πιο δημοφιλή και συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV με το Avenger, το οποίο ήδη μετρά πάνω από 200.000 πωλήσεις. Τώρα η Jeep στην Ελλάδα το κάνει ακόμα πιο προσιτό προς το ευρύ αγοραστικό κοινό, μέσω των νέων προωθητικών ενεργειών με το τελικό όφελος για τον πελάτη να φτάνει το ποσό των 2.000 ευρώ.

Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το Avenger 1.2T 100 HP Longitude με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και στη χαμηλότερη τιμή από ποτέ, από 21.990 ευρώ (με όφελος 2.000 ευρώ). Στην υβριδική έκδοση 1.2 e-Hybrid με τους 110 συνδυαστικούς ίππους και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το επίπεδο εξοπλισμού Longitude Business με τιμή 25.000 ευρώ και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας όπως όλα τα Avenger e-Hybrid. Παράλληλα έχει ΛΤΠΦ κάτω από 20.000 ευρώ, κάτι που ισοδυναμεί με μηδενικό φόρο για τη χρήση του ως εταιρικό αυτοκίνητο. Οι προωθητικές ενέργειες έχουν εφαρμογή και στις τετρακίνητες εκδόσεις του Avenger που κινούνται από υβριδικό σύστημα 1.2 λτ. συνδυαστικής απόδοσης 145 HP και έχουν ηλεκτρικό κινητήρα 28,5 HP στους πίσω τροχούς. Με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, το Avenger 4xe Upland ξεκινάει από τις 33.690 ευρώ.

Το πιο off road 2WD

Από τη βασική του κιόλας έκδοση, το Avenger 1.2T 100 HP των 21.990 ευρώ είναι πιο ικανό εκτός δρόμου από άλλα δικίνητα B-SUV. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 201 χιλιοστών μαζί με τις μικρές γωνίες εισόδου (20 μοίρες), ράμπας (35 μοίρες) και αναχώρησης (20 μοίρες) ενισχύουν τη δυνατότητα κίνησής του σε κακοτράχαλους χωματόδρομους -και όχι μόνο. Επιπρόσθετα, τα στάνταρ συστήματα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control και το Selec Terrain με τα προγράμματα Sand, Mud και Snow (συν τα Eco, Normal και Sport) κάνουν τη διαφορά. Σε «απλά» μικρά SUV 2WD, όταν ο ένας μπροστινός κινητήριος τροχός χάσει την πρόσφυση, τότε γυρίζει ανεξέλεγκτα και το αυτοκίνητο μένει ακινητοποιημένο. Στο Avenger δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, γιατί μόλις το σύστημα αντιληφθεί σπινάρισμα, τότε μεταφέρει τη δύναμη στον απέναντι τροχό με την καλύτερη πρόσφυση για να ξεκολλήσει. Σίγουρα δεν φτάνει τις ικανότητες του 4xe, όμως έχει και πολύ πιο χαμηλή τιμή.

Ευχάριστο σε κάθε τερέν

Το Avenger παρουσιάζει ένα πολυδιάστατο χαρακτήρα στην οδήγηση, αφού συνδυάζει με επιτυχία την ευελιξία στην πόλη με την σταθερότητα στα ταξίδια και την εκτός δρόμου κίνηση. Οι κόμπακτ εξωτερικές του διαστάσεις με μήκος 4.084 χλστ., πλάτος 1.776 χλστ., ύψος 1.528 χλστ. και μεταξόνιο 2.562 χλστ. ευνοούν στις αστικές μετακινήσεις και στο παρκάρισμα. Οι αναρτήσεις του με τη σφιχτή ρύθμιση σε συνδυασμό με το σαφές τιμόνι, τις περιορισμένες κλίσεις στις στροφές και τα πολύ καλά φρένα, ενισχύουν το ευχάριστο οδηγικό του προφίλ και την σταθερότητα, ακόμα και υπό πίεση. Θετικά χαρακτηριστικά εμφανίζει και ο 1.2 λτ. turbo κινητήρας με τη μέγιστη απόδοση των 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 205 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ το μοτέρ εμφανίζει γεμάτο τράβηγμα από χαμηλά, είναι ελαστικό στις συνεχόμενες αυξομειώσεις ρυθμών στην πόλη και πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού. Στο ταξίδι διατηρεί άνετα τα 130 χλμ./ώρα με 2.700 σ.α.λ. και επιταχύνει γοργά εν κινήσει αλλά και από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.). Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 7,4 λτ./100 χλμ. (ή και χαμηλότερα), με εκπομπές CO2 129 γρ./χλμ. (τέλη κυκλοφορίας 83 ευρώ).

Πρακτικό και… μουράτο «τζιπάκι»

Το Jeep Avenger προσελκύει το ενδιαφέρον και με το εκτός δρόμου παρουσιαστικό του, όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα μοντέλο της Jeep. H παραδοσιακή μάσκα με τις 7 κάθετες γρίλιες, τα ανάγλυφα φτερά και η σχετικά τετραγωνισμένη αισθητική του ενισχύουν το off road προφίλ του. Στο εσωτερικό η αισθητική είναι λιτή και απέριττη με απλές γραμμές προς όφελος της εργονομίας. Ο διαθέσιμοι χώροι καλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ενήλικων ατόμων κανονικού αναστήματος, ενώ τα 380 λτ. του πορτ μπαγκάζ είναι αρκούντως ικανοποιητικά. Σχετικά με τον εξοπλισμό στην αρχική έκδοση Longitude ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, συστήματα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη infotainment 10,25 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Apple Carplay και Android Auto, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, Full LED προβολείς, εμπρός υποβραχιόνιο, ηλεκτρικό χειρόφρενο και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Get it on Google Play Download on the App Store