Η Hyundai προσφέρει το i20 με τον κινητήρα 1.0 T-GDI 100 PS και τον 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid σε μειωμένες τιμές, καθιστώντας το ακόμα πιο ανταγωνιστικό στη δημοφιλή κατηγορία των supermini. Με το ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 MPi οι τιμές παραμένουν ίδιες και εκκινούν από τις 17.790 ευρώ. Η διαφορά με το 1.0 T-GDI 100 PS μειώθηκε στα 900 ευρώ, που σημαίνει ότι το i20 1.0 T-GDI 100 PS ξεκινά από τις 18.690 ευρώ.

Στον στάνταρ εξοπλισμό της αρχικής έκδοσης Exclusive ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 10,25 ιντσών με πλοήγηση και τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai BlueLink, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, δερμάτινη επένδυση τιμονιού – επιλογέα ταχυτήτων, φώτα ημέρας και θέσεως τεχνολογίας LED, αυτόματη ενεργοποίηση/σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων, κάμερα οπισθοπορίας και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Με τον ίδιο εξοπλισμό, το 1.0 T-GDI 100 PS 7DCT προσφέρεται από 20.290 ευρώ και το 48V Hybrid από 19.690 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο και από 21.090 ευρώ με το 7DCT.
Στη μεσαία έκδοση Premium, το i20 1.0 T-GDI 100 PS διατίθεται με τιμή από 19.890 ευρώ. Επιπλέον του Exclusive περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, ατμοσφαιρικό φωτισμό, αισθητήρας βροχής, σκούρα κρύσταλλα και θύρα USB πίσω επιβατών. Με το 7DCT προσφέρεται από 21.490 ευρώ, το 48V Hybrid από 20.890 ευρώ και το 48V Hybrid 7DCT από 22.290 ευρώ. Στο πιο σπορτίφ i20 N Line προστίθενται (επιπλέον του Premium) ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες, σπορ καθίσματα, κόκκινες λεπτομέρειες εσωτερικού, πλήρη φώτα LED εμπρός και πίσω, μεταλλικά πεντάλ, διακοσμητικά με λογότυπο N και διπλή απόληξη εξάτμισης. Το αμιγώς βενζίνης πωλείται από 21.590 ευρώ το χειροκίνητο, από 23.090 ευρώ το 7DCT και το 48V Hybrid από 22.590 ευρώ και 23.990 ευρώ αντίστοιχα.

Στον τομέα των κινητήρων, ο αμιγώς βενζίνης 1.00άρης turbo αποδίδει 100 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής στις 1.500-3.500 σ.α.λ. (2.000-2.500 σ.α.λ. με το 7DCT). Επιταχύνει το i20 στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα. Μέση εργοστασιακή κατανάλωση και CO2 ορίζονται στα 5,4 λτ./100 χλμ. και από 117 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Με το 7DCT η οδήγηση γίνεται πιο ξεκούραστη, η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,4 δλ. και η τελική σταματά στα 185 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 από 119 γρ./χλμ. Το ίδιο μοτέρ με το 48V Hybrid λαμβάνει έξτρα δύναμη έως 17 ίππους και πρόσθετη ροπή για καλύτερη ελαστικότητα. Οι επιδόσεις δεν αλλάζουν, όμως η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 μειώνονται στα 5,1/5,3 λτ./100 χλμ. και στα 112/115 γρ./χλμ. (μηχανικό κιβώτιο/7DCT).






















































