Για την απόκτηση ενός νέου μικρομεσαίου SUV με ανώτερο εξοπλισμό, φουλ ανέσεις και διαστάσεις στο άνω άκρο της κατηγορίας, θα πρέπει να υπολογίζει κανείς τουλάχιστον 30.000 ευρώ για μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αν θέλει να απαλλαγεί πλήρως από την πανάκριβη βενζίνη και να πάει προς αμιγώς ηλεκτρικό απολαμβάνοντας πολλαπλά οφέλη, τότε θα πρέπει να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη σε ποσά που «ξεφεύγουν». Εκτός κι αν επιλέξει το νέο Geely EX5, το οποίο προσφέρει ανώτερα χαρακτηριστικά στα C-SUV BEV, αλλά με αναλογικά πολύ χαμηλή τιμή.
Από μόνο 28.990 ευρώ

Με νέα μειωμένη τιμή από 28.990 ευρώ, το Geely EX5 Pro είναι πλέον μία από τις πληρέστερες και πιο ελκυστικές επιλογές στην κατηγορία του. Η νέα, ακόμα πιο χαμηλή τιμή περιλαμβάνει την προωθητική ενέργεια Freedom Bonus του προγράμματος Freedom 100, επιπλέον όφελος 1.000 ευρώ αποκλειστικά για παραγγελίες της έκδοσης Pro και την κρατική επιδότηση 3.000 ευρώ του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3. Επιπρόσθετα, το κοινό που επιθυμεί ευέλικτη χρηματοδότηση, η Geely προσφέρει το EX5 Pro με 0% επιτόκιο και μηνιαία δόση από 254 ευρώ μέσω του προγράμματος Freedom Finance. Έτσι το καθιστά ακόμα πιο προσιτό για όλους όσους θέλουν ένα σύγχρονης τεχνολογίας ηλεκτρικό μικρομεσαίο SUV.
Στον υπερπλήρη βασικό (μόνο βασικός δεν είναι) εξοπλισμό του Geely EX5 Pro ανήκουν μεταξύ άλλων τα εξής: 7 αερόσακοι, 16 συστήματα υποβοήθησης οδηγού – αυτόνομη πέδηση επιπέδου 2, πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών, κεντρική οθόνη αφής 15,4 ιντσών πλοήγηση, επαγωγική φόρτιση κινητού, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, adaptive cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματος κλιματισμός με αντλία θερμότητας και άλλα πολλά.
Μοντέρνο, πολυτελές και ευρύχωρο

Το Geely EX5 αποτελεί τη νέα, δυναμική πρόταση στην κατηγορία των ηλεκτρικών μικρομεσαίων SUV. Το πληθωρικό C-SUV των 4.615 χλστ. μήκους, 1.910 χλστ. πλάτους και 1.670 χλστ. ύψους διακρίνεται από τις απαλές καμπύλες που το διατρέχουν από άκρη σε άκρη, τα λεπτά εμπρός φωτιστικά σώματα, τη μάσκα κλειστού τύπου και τις αναδυόμενες χειρολαβές. Συνολικά εμφανίζει μια κομψή σιλουέτα που αρέσει στο κοινό, χωρίς να φέρει περιττά στοιχεία άσκοπου εντυπωσιασμού. Εξάλλου τιμήθηκε με το φημισμένο Βραβείο Red Dot στην κατηγορία Σχεδιασμός Προϊόντος, ενώ έχει λάβει και άλλες διακρίσεις.
Πολύ θετικές κριτικές αποσπά και το εσωτερικό του, γιατί πέρα από το μοντέρνο του σχεδιασμό και την ψηφιακότητά του, διακρίνεται και για την πολυτέλεια που προσφέρει. Ειδικά στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Tech με τις λευκές δερμάτινες οικολογικές επενδύσεις και τη διχρωμία δείχνει -και είναι- ακόμα πιο premium. Επίσης, τα μαλακά υλικά στο ταμπλό, στις πόρτες και στην κονσόλα ενισχύουν περεταίρω την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, σε συνδυασμό με και με την πολύ γεροδεμένη συναρμογή. Η ευρυχωρία που παρέχει σε όλους τους επιβάτες, αποτελεί ένα ακόμα προσόν του Geely EX5, συν τους 33 συνολικά χώρους για μικροαντικείμενα. Στο πίσω κάθισμα τρία ψηλά άτομα θα κάτσουν χωρίς καμία παραχώρηση, μιας και έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, μπόλικο πλάτος, επίπεδο δάπεδο και δύο ρυθμίσεις για την πλάτη του πίσω καθίσματος. Το πορτ μπαγκάζ με τη χωρητικότητα των 410 λίτρων δεν είναι από τα μεγάλα της κατηγορίας, παρόλα αυτά είναι άκρως ικανοποιητικό. Επιπλέον, κάτω από το δάπεδο βρίσκεται ένας ακόμα αποθηκευτικός χώρος 51 λίτρων.
Εξαιρετικά άνετο στην οδήγηση

Το Geely EX5 των 1,7 τόνων κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 218 ίππων και 320 Nm ροπής, ενώ για την παροχή ρεύματος φροντίζει η μπαταρία LFP (φωσφορικού σιδήρου λιθίου) των 60,2 kWh τεχνολογίας «Short Blade». Αυτή εξασφαλίζει περίπου 3.500 κύκλους φόρτισης, αρκετούς για να διανύσει έως και 1.000.000 χιλιόμετρα. Η Geely ανακοινώνει κατανάλωση 15,8 kWh/100 χλμ. και έως 430 χλμ. μεικτής αυτονομίας με μια πλήρη φόρτιση. Επιπρόσθετα, τo Geely ΕΧ5 υποστηρίζει V2L Και V2V, μπορεί δηλαδή να τροφοδοτήσει με ρεύμα κάποιες συσκευές ή και να φορτίσει ένα άλλο ηλεκτρικό όχημα. Όσον αφορά τις επιδόσεις, φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,9 δλ. και την τελική ταχύτητα των 175 χλμ./ώρα. Με αρχιτεκτονική 400V η μέγιστη ισχύς ταχείας φόρτισης φτάνει έως τα 100 kW, που σημαίνει ότι για φόρτιση από 10%-80% απαιτούνται 28 λεπτά. Το Geely EX5 πατάει σε ανεξάρτητες αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) και το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει στην οδήγηση είναι η κορυφαία άνεση, τόσο από τον τρόπο που πατάει το αυτοκίνητο, όσο και από την πολύ καλή ηχομόνωση και την υψηλή ποιότητα κύλισης. Ταξιδεύει με σιγουριά και ευθύβολα, εστιάζοντας κυρίως στο να μεταφέρει «ατσαλάκωτους» τους επιβάτες του, και όχι σε εκείνους που αναζητούν σπορ αίσθηση.

























































