Η τιμή, το μέγεθος και ο εξοπλισμός κατά την αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου παίζουν σημαντικό ρόλο στην τελική επιλογή, γιατί σε κάθε περίπτωση το κόστος είναι αρκετό, ενώ δεν είναι κάτι που μπορεί να αλλαχτεί από τη μια μέρα στην άλλη. Με αυτό οδηγός και επιβάτες θα συμβιώσουν για αρκετά χρόνια, οπότε πρέπει να είναι και πρακτικό, πόσο δε μάλλον όταν πρέπει να καλυφθούν και οικογενειακές μεταφορικές ανάγκες. Λύση για όλα αυτά τα προβλήματα δίνει το μεγαλύτερο και πολύ ευρύχωρο B-SUV της αγοράς, το νέο Hyundai Kona.
Με μήκος 4.355 χλστ., πλάτος 1.825 χλστ., ύψος 1.525 χλστ. και μεταξόνιο 2.660 χλστ., το νέο Kona μοιάζει περισσότερο σαν κόμπακτ μικρομεσαίο SUV, παρά με μικρό SUV. Γεγονός που ισχύει και για τους διαθέσιμους χώρους του, μιας και καλύπτει με μεγάλη άνεση τέσσερις ψηλούς επιβάτες (ή και πέντε ανάλογα τη σωματική τους διάπλαση). Στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια, το κεφάλι και ωφέλιμο πλάτος, δίνοντας την αίσθηση στους φιλοξενούμενους ότι κάθονται σε πιο μεγάλο SUV. Το ίδιο ισχύει και για το κορυφαίο -στα B-SUV- σε χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ των 466 λίτρων. Την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου ενισχύει και ο σχεδιασμός του ταμπλό με τις ευθείες γραμμές και επίπεδες επιφάνειες, όπου ενσωματώνεται το ενιαίο πάνελ με τις διπλές οθόνες. Παράλληλα το εσωτερικό του διακρίνεται για την ιδιαίτερα γεροδεμένη συναρμογή, την πολύ καλή εργονομία και θέση οδήγησης.
Το νέο Hyundai Kona δεν είναι μόνο στο «μάτι» μεγάλο και σε χώρους, αλλά και σε οδηγικά χαρακτηριστικά. Καταρχήν εκπλήσσει ευχάριστα στο δρόμο με την ησυχία που πηγάζει από το συνδυασμό της αεροδυναμικής (Cd 0,27), ηχομόνωσης, σασί, έλλειψης κραδασμών μοτέρ και απορροφητικότητα ανάρτησης. Επίσης, ο τρικύλινδρος 1.000άρης turbo κινητήρας θα ακουστεί μόνο σε υψηλές στροφές, αφήνοντας μόνο ένα θρόισμα από τα ελαστικά και τους καθρέπτες να περνά στο θάλαμο των επιβατών. Η σταθερότητα που επιδεικνύει στους αυτοκινητόδρομους ενισχύει το αίσθημα της ασφάλειας, όπως εξίσου σε «στριφτερές» διαδρομές. Οι κλίσεις του αμαξώματος μένουν σε λογικά επίπεδα, δείγμα του πόσο καλά έχουν ταιριάξει οι μηχανικοί της Hyundai κράτημα με άνεση, συνοδεία αυξημένης πιστότητας από την αίσθηση και το βάρος του τιμονιού.
Το αρχικό μοτέρ στην γκάμα του νέου Kona, το 1.0 T-GDI με τα 120 άλογα και τα 200 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. επαρκούν για το αμάξωμα των 1.395 κιλών. Έξτρα ροπή κατά την επιτάχυνση προσφέρει το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, συν του ότι κάνει πολύ ομαλή τη λειτουργία του Engine Stop/Start. Το 6τάχυτο κιβώτιο διαθέτει άριστη αίσθηση ακρίβεια και κούμπωμα, ενώ με το πρόγραμμα Sport η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού γίνεται πιο άμεση και το τιμόνι βαραίνει. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Υπό νορμάλ συνθήκες η κατανάλωση βρίσκεται στα 7,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι από 125 γρ./χλμ. (80 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του νέο Hyundai Kona 1.0 T-GDI 120 PS 48V Hybrid Premium των 23.990 ευρώ (από 25.290 ευρώ χωρίς την έκπτωση) επισφραγίζει και ο πλήρης εξοπλισμός του. Εφοδιάζεται με 7 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, κάμερα παρακολούθησης κατάστασης του οδηγού, οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών και πλοήγηση. Στάνταρ είναι ακόμα οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, η κάμερα οπισθοπορείας, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, ζάντες αλουμινίου και πολλά ακόμα αξεσουάρ και κομφόρ.