Η Ford προσφέρει τώρα το Kuga Hybrid στην πιο χαμηλή τιμή που έχει γίνει ποτέ, καθιστώντας το πιο προσιτό ακόμα και από μικρότερα SUV με κινητήρες αμιγώς βενζίνης ή mild hybrid. Πιο συγκεκριμένα εκκινεί από μόνο 31.939 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης Ford αξίας 2.500 ευρώ. Να υπενθυμίσουμε ότι η προηγούμενη χαμηλότερη τιμή ήταν στις 35.337 ευρώ (με την προσφορά των 2.500 ευρώ).
Το «φθηνότερο» νέο Kuga

Πλέον, το φθηνότερο σε τιμή νέο Kuga, είναι το 2.5 Duratec FHEV 180 PS CVT Titanium στην τιμή των 31.939 ευρώ. Tο αμιγώς βενζίνης 1.5 EcoBoost 186 PS 8AT πωλείται από 35.278 ευρώ (μόνο απόθεμα), το οποίο εκτός από το ότι είναι ακριβότερο παρουσιάζει υψηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Συγκεκριμένα στο βενζίνης η μεικτή κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 10,4 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 154 γρ./χλμ. (108 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το Kuga Hybrid έκαψε στη δοκιμή 6 λτ./100 χλμ. (κάτω από 5 λτ./100 χλμ. στην πόλη) και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2 που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Το υβριδικό Kuga είναι και πλήρως εξοπλισμένο και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, πλήρη «σουίτα» συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, οθόνη πολυμέσων 13 ιντσών, πλοήγηση, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ασύρματη φόρτιση κινητού, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, κάμερα 360 μοιρών, αυτόματο σύστημα στάθμευσης, διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και άλλα πολλά.
Οικονομικό, ξεκούραστο και ευχάριστο στην οδήγηση

To Kuga Hybrid τροφοδοτείται με το εξηλεκτρισμένο μηχανικό σύνολο συνδυαστικής απόδοσης 180 ίππων, το οποίο εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και πολύ χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη. Κύρια πηγή ισχύος αποτελεί ο βενζινοκινητήρας κύκλου Atkinson των 2.5 λτ. ισχύος 152 ίππων και το ηλεκτρομοτέρ των 125 ίππων και 230 Nm ροπής. Η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,1 kWh παρέχει την ηλεκτρική ενέργεια, έτσι ώστε το μεσαίο SUV να διανύει αρκετά συνολικά χιλιόμετρα χωρίς να καίει βενζίνη. Ειδικά στην πόλη το Kuga Hybrid μπορεί να καλύψει τα 2/3 των συνολικών αποστάσεων με μόνο με το ρεύμα, δίχως να χρειάζεται εξωτερική φόρτιση. Η Ford ανακοινώνει αυτονομία έως 900 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ των 54 λίτρων και έως 64% ηλεκτρική κίνηση στην πόλη, νούμερα που επιτυγχάνονται και στην πράξη. Για τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς φροντίζει το CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο διακρίνεται για την ομαλότητα και το χαμηλό θόρυβο σε συνθήκες ταξιδιού. Επίσης εξασφαλίζει άμεση παροχή της ισχύος και γρήγορες επιδόσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ.) και εν κινήσει.
Στην οδήγηση το υβριδικό Kuga ταιριάζει με κατάλληλο τρόπο την άνεση, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, χάρη στον πολύ πετυχημένο συνδυασμό του στιβαρού πλαισίου με τις ιδανικά ρυθμισμένες αναρτήσεις. Στους αυτοκινητόδρομους παρουσιάζει υψηλή σταθερότητα, ενώ παρά τον αυξημένο του όγκο και το βάρος των σχεδόν 1,7 τόνων (με οδηγό) στρίβει σαν σπορτίφ χάτσμπακ, χωρίς μάλιστα να «φοράει» θηριώδεις ζάντες και ελαστικά, αλλά απολύτως κανονικών διαστάσεων 225/65 R17 στην έκδοση Titanium.
Ποιοτικό και ευρύχωρο εσωτερικό

Το μεσαίο SUV της Ford με μήκος 4.604 χλστ., πλάτος 1.882 χλστ., ύψος 1.679 χλστ. και μεταξόνιο 2.711 χλστ. παρέχει αυξημένες ανέσεις σε όλους τους επιβάτες του ανεξαρτήτως σε ποια θέση κάθονται. Στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια είναι πολύς, όπως επίσης ο χώρος για τα κεφάλια και το ωφέλιμο πλάτος για τρία άτομα. Την πρακτικότητα αυξάνει σημαντικά το πίσω κάθισμα που σύρεται σε μια διαδρομή 150 χλστ. Έτσι με απλές κινήσεις μεγαλώνει ο πορτ μπαγκάζ από τα 412 λίτρα στα 553 λίτρα, ενώ φτάνει έως τα 1.534 λίτρα με πεσμένα τα πίσω καθίσματα. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού του Kuga ανήκει και η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με χρήση μαλακών υλικών σε πολλές επιφάνειες, προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή. Στα θετικά γνωρίσματα του ταμπλό ανήκουν ακόμα ο διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 13,2 ιντσών με το εύχρηστο μενού.



























































