Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Ford στην Ελλάδα και αυτοκίνητο εισαγωγής στην γκάμα της (λόγω λήξης της παραγωγής του Fiesta), το Puma, προσφέρεται ετοιμοπαράδοτο σε διάφορες εκδόσεις. Αυτές μπορεί να τις δει ο ενδιαφερόμενος και online μέσω της ενότητας Ford Marketplace, ενώ μπορεί να παραγγείλει διαδικτυακά το Puma που τον ενδιαφέρει.
Τα περισσότερα άμεσα διαθέσιμα Ford Puma είναι στις εκδόσεις Titanium και ST-Line, ενώ υπάρχουν κάποια ST-Line X και ένα ST-Line X Vivid Ruby (περιορισμένης παραγωγής). Οι τιμές για τα ετοιμοπαράδοτα Puma 1.0 EcoBoost 125 HP mHEV Titanium ξεκινούν από τις 23.995 ευρώ (με όφελος 1.000 ευρώ) και πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων ανήκουν τα εξής:
- 6 αερόσακοι
- Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης
- Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Σύστημα πλοήγησης
- Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων
- Προβολείς ομίχλης LED
- Air Condition
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Drive Modes (Normal, Eco, Sport, Slippery & Trail)
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Στο Puma ST-Line (από 25.653 ευρώ) προστίθενται ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, σπορ σχεδιασμού προφυλακτήρες, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών διαφορετικού σχεδιασμού, μαύρη οροφή εσωτερικά, τιμόνι σπορ Flat-Bottom με διάτρητο δέρμα και κόκκινη ραφή, καθίσματα με κόκκινη ραφή και σπορ ανάρτηση.
Η απόκτηση του Ford Puma μπορεί να γίνει και μέσω των ευέλικτων χρηματοδοτικών προγραμμάτων MyFord – Χαμηλό επιτόκιο και MyFord – Χαμηλή μηνιαία δόση. Στην πρώτη περίπτωση το ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο χρηματοδότησης είναι 2,99%, ενώ στη δεύτερη η μηνιαία δόση ενδεικτικά βγαίνει στα 252 ευρώ (για την έκδοση Titanium). Συν του ότι παρέχεται η 8ετής και πλήρως μεταβιβάσιμη εγγύηση της Ford Protect.
Στο σπορτίφ μικρό SUV Ford Puma με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά, ο 1.000άρης turbo κινητήρας με το ήπιο υβριδικό σύστημα και την ισχύ των 125 ίππων, είναι επαρκέστατος σε ισχύ και με χαμηλή κατανάλωση. Στην πολύ καλή ελαστικότητα που εμφανίζει από τις πολύ χαμηλές στροφές συμβάλλει o ηλεκτρικός κινητήρας που υποστηρίζει τον βενζινοκινητήρα όταν χρειάζεται, προσφέροντας πρόσθετη ισχύ 16 PS και έως και 20% καλύτερη επιτάχυνση και μειώνοντας την ανάγκη για αλλαγές ταχυτήτων. Μαζί με τα 170 Nm ροπής (210 Nm με overboost), το Puma επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,7 λτ./100 χλμ.