Μονόδρομος το νέο Peugeot 208 Hybrid 110 hp

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot προσφέρει το δημοφιλές μικρό χάτσμπακ μοντέλο της 208 με εκπτώσεις, τόσο με τον κινητήρα αμιγώς βενζίνης, όσο και με τον υβριδικό στα πλαίσια της προωθητικής ενέργειας «Peugeot Hybrid Days», η οποία θα είναι σε ισχύ έως τέλος Μαΐου. Η ανταπόκριση από το αγοραστικό κοινό είναι μεγάλη, γεγονός που έχει συμβάλει στην 1η θέση του 2008 στις συνολικές πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, ανεξαρτήτως κατηγορίας, στο πρώτο τετράμηνο του 2025.

Αντίστοιχα και το 208 έχει πάρει τα πάνω του σε πωλήσεις, αφού ειδικά με τον υβριδικής τεχνολογίας κινητήρα 1.2 Hybrid 110 e-DSC6 αποτελεί μονόδρομο στην γκάμα του. Με την τρέχουσα προσφορά η τιμή του εκκινεί από τις 20.900 ευρώ (23.000 ευρώ τιμοκαταλόγου), όταν το αμιγώς βενζίνης 1.2 PureTech 100 διατίθεται από 19.500 ευρώ (20.800 ευρώ τιμοκαταλόγου). Η διαφορά των 1.400 ευρώ είναι μικρή, δεδομένου ότι το υβριδικό 208 διαθέτει υψηλότερη απόδοση, χαμηλότερη κατανάλωση, κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για να κάνει την οδήγηση ακόμα πιο ξεκούραστη, αλλά πάντα ευχάριστη.

Οι τιμές αυτές αφορούν το εισαγωγικό επίπεδο εξοπλισμού Style συνοδευόμενο με όλα τα σύγχρονα και απαραίτητα πλέον στοιχεία ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού, ανέσεων και συνδεσιμότητας. Αναλυτικότερα το 208 Hybrid 110 Style διαθέτει οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay/Android Auto, Bluetooth, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματη λειτουργία προβολέων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, μηχανικό κλιματισμό και τιμόνι με δερμάτινη επένδυση. Παράλληλα, στο μοντέρνο εσωτερικό του 208 τα υλικά και η συναρμογή είναι εξαιρετικά, οι χώροι για τους πίσω απλά ικανοποιητικοί και το τετραγωνισμένο πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων είναι μια χαρά για σουπερμίνι.

Στο πολύ ελκυστικό σχεδιαστικά και με σπορ χαρακτηριστικά μικρό «λιοντάρι» της Peugeot ταιριάζει «γάντι» το 48V Hybrid μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική απόδοση των 110 ίππων, γιατί εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις με  χαμηλή κατανάλωση. Ο νέος turbo 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 PureTech κύκλου Miller των 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. συνεργάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ των 28 ίππων στις 4.264 σ.α.λ. και 51 Nm ροπής στις 750-2.499 σ.α.λ., το οποίο είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων (e-DSC6). Στην πράξη ο οδηγός απολαμβάνει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές χωρίς κεντά ισχύος και άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.

Το αυτοκίνητο κινείται ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες πόλης, όπου η μπαταρία των 0,9 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 0,432 kWh) φορτίζει γρήγορα από την ανάκτηση ενέργειας και παρέχει ρεύμα στο ηλεκτρομοτέρ. Σε τέτοιες συνθήκες η κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτή χρήση μετρήσαμε 5,7 λτ./100 χλμ. Ταυτόχρονα το υβριδικό σύνολο και σε συνδυασμό με το γρήγορο στις αλλαγές e-DSC6 επιταχύνει το αμάξωμα των 1.175 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 193 χλμ./ώρα. Επίσης, με εκπομπές CO2 101 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και η είσοδος στο Δακτύλιο της Αθήνας γίνεται χωρίς περιορισμούς. Το υβριδικό 208 είναι χαρισματικό και ως προς την οδική του συμπεριφορά. Το σετάρισμα είναι μεν σχετικά σπορτίφ, αλλά ανωμαλίες και τραχύτητα οδοστρώματος μένουν σε τροχούς – ανάρτηση – πλαίσιο.

Get it on Google Play Download on the App Store