Το best buy full hybrid καινούργιο μικρό αυτοκίνητο που πωλείται στην Ελλάδα, το MG3 Hybrid+ 195 PS γίνεται ακόμα πιο προσιτό προς το ευρύ κοινό και μέσω του νέου προγράμματος χρηματοδότησης MG Hybrid+ Now. Ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα προσφέρονται με μηνιαία δόση από μόλις 132 ευρώ και με προνομιακό επιτόκιο 4,9%. Σε συνδυασμό με τα 7 χρόνια εγγύησης (ή 150.000 χλμ.), την 7ετή οδική βοήθεια και την πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση, το MG3 Hybrid+ αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία.
Δεν «παίζεται» και σε τιμή

Νέα αυτοκίνητα υβριδικής τεχνολογίας υπάρχουν αρκετά πλέον και ειδικά mild hybrid, αλλά με περιορισμένες έως καθόλου δυνατότητες 100% ηλεκτρικής κίνησης. Όμως πιο αποδοτικό full hybrid που κινείται πολύ με το ρεύμα σε αστικές συνθήκες, με συνδυαστική απόδοση 195 ίππων, τιμή από μόνο 19.650 ευρώ και δόση από 132 ευρώ το μήνα είναι μόνο ένα: το MG3 Hybrid+. Από την αρχική του κιόλας έκδοση Excite είναι πλήρως εξοπλισμένο με 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, πίνακα οργάνων 7 ιντσών, infotainment με την οθόνη 10,25 ιντσών με Android Auto, Apple CarPlay και εφαρμογή MG iSMART Lite για απομακρυσμένο έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω του smartphone, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, 4 θύρες USB κ.ά.
Δεν «καίει» και επιταχύνει γρήγορα

Το προηγμένο υβριδικό σύστημα HEV Plus και η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία υψηλής χωρητικότητας των 1,83 kWh εξασφαλίζουν δυναμικές επιδόσεις με πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Η MG ανακοινώνει σε μεικτή χρήση 4,4 λτ./100 χλμ., τα οποία δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα (κοντά στα 5 λτ./100 χλμ. σε ρεαλιστικές συνθήκες), ενώ σε αστική οδήγηση μπορεί να πέσει και κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ. Αυτό επιτυγχάνεται λόγω του δυνατού ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και 250 Nm ροπής και της ηλεκτρικής κίνησης ειδικά στην επιλογή «Ισχυρό» μεταξύ τριών διαβαθμίσεων της ανάκτησης ενέργειας. Το MG3 Hybrid+ θυμίζει πολύ ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε τέτοιες συνθήκες γιατί η επιβράδυνση είναι πιο έντονη (σαν i-pedal) και η μπαταρία φορτίζει πιο γρήγορα. Παράλληλα γίνεται λιγότερη χρήση του πεντάλ του φρένου με αποτέλεσμα να μειώνεται η φθορά σε δίσκους και τακάκια.
Μαζί με τον βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. κύκλου Άτκινσον, ισχύος 102 ίππων και 128 Nm ροπής, το MG3 Hybrid+ με πλήρη επιτάχυνση φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και κάνει το 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 5 δλ. Η ηλεκτροκίνηση αυξάνει με τη σειρά της την άνεση, όπως επίσης και η παρουσία του υβριδικού αυτόματου κιβωτίου των 3 ταχυτήτων. Πολύ σημαντικό είναι ακόμα το γεγονός ότι ο θόρυβος εισέρχεται στο εσωτερικό του MG3 Hybrid+ παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, ακόμα και όταν ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίσει την μπαταρία υψηλής τάσης. Την οικονομία που προσφέρει το αυτοκίνητο ενισχύουν και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ.).
Στην οδήγηση το MG3 Hybrid+ είναι πολύ ξεκούραστο, χάρη και στο συνδυασμό ηλεκτροκίνησης, αυτόματου κιβωτίου, πολύ καλής ποιότητας κύλισης και της «απορροφητικής» ανάρτησης. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το MG3 Hybrid+ εύκολα παραπέμπει σε μικρομεσαίο χάτσμπακ, φτάνοντας σε κλίμακες μοντέλων πολυτελείας όταν λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας (μέχρι τα 60 χλμ./ώρα, ως τα 80 χλμ./ώρα όταν τον φορτίζει ο 1.5 λτ). Επίσης, το σετάρισμα της ανάρτησης ακροβατεί ιδεατά μεταξύ άνεσης και κρατήματος, το τιμόνι ικανοποιεί με την αίσθηση, την ακρίβεια και το βάρος του και τα φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς είναι πολύ καλά σε απόδοση.
Στιβαρής κατασκευής εσωτερικό

Η συνολική κατασκευή του MG3 Hybrid+ είναι στιβαρή, γεγονός που αντιλαμβάνεται άμεσα κανείς και από το «γεροδεμένο» εσωτερικού του. Το ταμπλό του μικρού χάτσμπακ διαθέτει λιτό σχεδιασμό προς όφελος της εργονομίας, με «καθαρές» ευθείες γραμμές, λίγα και απαραίτητα χειριστήρια και ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων. Από πλευράς χώρων το εσωτερικό του MG3 Hybrid+ ικανοποιεί, αφού είναι σε θέση να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα με ύψος κοντά στα 1,8 μέτρα. Για τις αποσκευές υπάρχουν 293 λίτρα τα οποία δεν εντυπωσιάζουν σε σχέση με συμβατικής τεχνολογίας αυτοκίνητα, όμως είναι ελάχιστα περισσότερα από άλλα μικρά χάτσμπακ full hybrid.
















































