H Opel προσφέρει τώρα το νέο Astra στην αρχική έκδοση 1.2Τ 110 hp Edition σε πολύ χαμηλότερη τιμή, κάνοντάς το πολύ ανταγωνιστικό για τα δεδομένα των μικρομεσαίων χάτσμπακ. Συγκεκριμένα κοστίζει 3.000 ευρώ χαμηλότερα από την τιμή που είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Μάρτιο, που σημαίνει ότι τώρα εκκινεί από τις 23.900 ευρώ. Πρόσθετη αξία εξασφαλίζει ο πλουσιότατος στάνταρ εξοπλισμός, αφού είναι εφοδιασμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, ανέσεων και διάφορα ακόμα αξεσουάρ.
Εξοπλισμός Astra 1.2Τ 110 hp Edition:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
- Σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
- Οθόνη αφής 10 ιντσών
- Πίνακας οργάνων 10 ιντσών
- Προβολείς ECO LED με αυτόματη λειτουργία
- Προβολείς ομίχλης
- Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω
- Μονοζωνικός κλιματισμός
- Όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Το νέο Opel Astra με το πολύ δυναμικό σχεδιασμό εξωτερικά κερδίζει αμέσως τις πρώτες εντυπώσεις και στον πολύ σημαντικό αυτό τομέα. Κυρίαρχο γνώρισμά του αποτελεί το γνωστό πλέον Opel Vizor, που συνδυάζεται με αιχμηρές γραμμές σε φωτιστικά σώματα και φτερά. Αντίστοιχα σπορτίφ είναι και το πίσω μέρος του, με τα παρόμοιας φιλοσοφίας λεπτά φωτιστικά σώματα. Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα EMP2, το νέο Astra έχει αυξημένες διαστάσεις (για μικρομεσαίο 5d), με μήκος 4.374 χλστ., πλάτος 1.860 χλστ., ύψος 1.441 χλστ. και μεταξόνιο 2.675 χλστ.
Ιδιαίτερα θετικές είναι οι εντυπώσεις που αποκομίζει κανείς αμέσως και από το εσωτερικό του νέου Opel Astra, το οποίο χαρακτηρίζεται για τη λιτή και απέριττη, αλλά πλήρως σύγχρονη και ψηφιακή εικόνα του. Η διάταξη Pure Panel με τις στάνταρ οθόνες των 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων κεντρίζει με μιας τα βλέμματα. Πολύ προσεγμένο παρουσιάζεται το νέο Astra και από πλευράς ποιότητας, τόσο σε υλικά, όσο και σε συναρμογή και φινίρισμα. Μαλακό υλικό έχει χρησιμοποιηθεί σε ολόκληρο το πάνω μέρος του ταμπλό έως και στο μέσο, αφήνοντας τα σκληρά για τις πόρτες και τα χαμηλά σημεία. Όσο για τους χώρους, στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθούν χωρίς καμία παραχώρηση και οι πιο ψηλοί, ενώ για τις αποσκευές, τα 422 λίτρα είναι από τα περισσότερα της κατηγορίας.
Ο τρικύλινδρος turbo κινητήρας των 1.199 κ.εκ. που κινεί το Astra, αποδίδει στην αρχική του έκδοση 110 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και είναι επαρκής για το αμάξωμα των 1.301 κιλών. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,8 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 199 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση καυσίμου είναι 5,6 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 127 γρ./χλμ. (81 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το μηχανικό αυτό σύνολο ταιριάζει ιδανικά με το στιβαρό πλαίσιο και τις ιδανικά ρυθμισμένες και όσο σφιχτές πρέπει αναρτήσεις, αφού το νέο Astra στρίβει, πατάει και ταξιδεύει καλύτερα από οποιοδήποτε Astra -και όχι μόνο.