Καρασυμφέρει το Renault Captur με LPG και έκπτωση

H Renault διαθέτει τα μοντέλα της με σημαντικές προσφορές και μειώσεις τιμών, κάνοντάς τα έτσι πιο προσιτά και συμφέροντα. Για παράδειγμα το νέο Clio συνοδεύεται με όφελος έως 3.000 ευρώ, ενώ στα Arkana και Austral οι τιμές τους μειώθηκαν κατά 4.000 ευρώ. Όσον αφορά το μικρό SUV Captur, η ελληνική αντιπροσωπεία παρέχει έκπτωση 600 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις του. Περισσότερο αγοραστικό ενδιαφέρον συγκεντρώνει με τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG γιατί ο οδηγός κερδίζει πολλά λεφτά από το χαμηλό κόστος μετακινήσεων που εξασφαλίζει το πολύ φθηνό υγραέριο.

Πιο αναλυτικά, το Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG εκκινεί από 23.210 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση equilibre. Περιλαμβάνει 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, όλα τα ηλεκτρικά καλούδια και air condition. Με μόνο 850 ευρώ παραπάνω διατίθεται στην έκδοση equilibre plus, με επιπλέον αισθητήρες φωτός και βροχής, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και κάρτα Renault Handsfree.

Το εσωτερικό του Renault Captur μόνο μικρό SUV δεν θυμίζει, τόσο σε ποιότητα όσο και σε χώρους. Η γαλλική φίρμα έχει κάνει ευρεία χρήση μαλακών υλικών σε διάφορα σημεία της καμπίνας, όπως είναι σε ολόκληρο το ταμπλό, στις εμπρός πόρτες και στην κονσόλα. Από πλευράς χώρων, στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και το κεφάλι. Παράλληλα το πίσω στάνταρ συρόμενο κάθισμα (σε διαδρομή έως και 16 εκατοστά) διαμορφώνει τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ από 422 έως 536 λίτρα.

Στο δρόμο, το Renault Captur LPG παρουσιάζεται ήσυχο και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, προσφέροντας ξεκούραστες διαδρομές. Οι αναρτήσεις λειτουργούν αποτελεσματικά, αφενός γιατί «λειαίνουν» αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των δρόμων, αφετέρου γιατί διατηρούν σε λογικά πλαίσια τις κλίσεις στις στροφές. Στα συν βάλτε επίσης και τα 210 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος που κάνουν πιο άνετο το πάτημα εκτός της ασφάλτου. Όσο για τον 1.000άρη turbo είναι ελαστικός στις αυξομειώσεις ρυθμών στην πόλη, ενώ κρατά γρήγορους ρυθμούς σε συνθήκες ταξιδιού. Ειδικά με την επιλογή του LPG (μέσω του διακόπτη στο ταμπλό), εκτός από το ότι αποδίδει περισσότερη δύναμη, μειώνει πολύ το κόστος σε καύσιμο. Με ρεαλιστική συνδυαστική κατανάλωση 8,5 λτ./100 χλμ. και τρέχουσα μέση τιμή LPG 0,887 ευρώ/λτ., τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν μόνο 7,5 ευρώ.

Κινητήρας
Κυβισμός: 999 κ.εκ.
Καύσιμο: LPG/Βενζίνη
Ισχύς: 100 PS/4.600 σ.α.λ. (LPG)
Ροπή: 170 Nm/2.000 σ.α.λ. (LPG)
Ισχύς: 91 PS/4.800 σ.α.λ. (B)
Ροπή: 160 Nm/2.100 σ.α.λ. (B)
0-100 χλμ./ώρα: 13,0/14,3 δλ.
Τελική: 173/168 χλμ./ώρα
Κατανάλωση*: 8,5/6,5 λτ./100 χλμ.
CO2: 119/134 γρ./χλμ.
*Δοκιμής

Get it on Google Play Download on the App Store