Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου φαντάζει για πολλούς ακατόρθωτη, γιατί θα πρέπει να δαπανήσουν μεγάλα χρηματικά ποσά. Όχι μόνο όταν πρόκειται για εξόφληση τοις μετρητοίς αλλά και με χρηματοδότηση, λόγω των υψηλών επιτοκίων και προκαταβολών. Για όλους αυτούς τους προβληματισμούς η Ford έχει τη λύση μέσω του προγράμματος Ford Value, το οποίο κάνει την απόκτηση του πολύ δημοφιλούς Puma πιο εύκολη από ποτέ.
Με μόνο 4.799 ευρώ που απαιτούνται για την προκαταβολή, μπορεί να κάνει κανείς δικό του το πολύ αξιόλογο συνολικά Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Titanium. Η τιμή του ξεκινά από τις 23.995 ευρώ με το όφελος των 1.000 ευρώ, συν του ότι υπάρχει επιπλέον σημαντικό κέρδος από το πολύ χαμηλό επιτόκιο του 2,99%. Με διάρκεια αποπληρωμής σε 60 μήνες, η μηνιαία δόση βγαίνει στα 350 ευρώ, για ποσό χρηματοδότησης 19.196 ευρώ. Με μόλις 19 ευρώ επιπλέον το μήνα (369 ευρώ) προσφέρεται το πιο σπορτίφ και ακόμα πιο πλούσιο σε εξοπλισμό Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV ST-Line. Από εκεί και πέρα αν επιθυμεί ο πελάτης μπορεί να δώσει παραπάνω χρήματα από το 20% που είναι η ελάχιστη προκαταβολή για να μειωθεί η δόση και να έχει περισσότερο όφελος από το χαμηλό επιτόκιο.
To Puma από την πρώτη κιόλας έκδοση Titanium είναι φουλ εξοπλισμένο σε όλα τα επίπεδα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων, προβολείς ομίχλης LED, οθόνη infotainment 8 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery & Trail) κ.λπ. Στο ST-Line (από 25.313 ευρώ με το όφελος των 1.000 ευρώ) προστίθενται: ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, κουμπί εκκίνησης, σπορ ανάρτηση, κιτ εξωτερικής διαμόρφωσης ST-Line, χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, ασύρματη φόρτιση κινητού, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, σπορ τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων και διαφορετικές ζάντες.
Ανεξαρτήτως εξοπλισμού, πρωταγωνιστικό ρόλο στο Puma έχει ο 3κύλινδρος turbo 1.000άρης EcoBoost με τη συνδρομή της mild hybrid τεχνολογίας. Το αποδοτικό αυτό μοτέρ αποδίδει 125 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 170 Nm ροπής στις 1.400-4.500 σ.α.λ., ωστόσο φτάνει τα 200 Nm με overboost και τα 210 Nm με το e-assist στις 1.750 σ.α.λ. Επιπλέον διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου, διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων. Το mHEV εξασφαλίζει εξαιρετικά ομαλή επανεκκίνηση του κινητήρα και παρέχει έξτρα ισχύ μέσω της ηλεκτρογεννήτριας των 16 ίππων που αντλεί ενέργεια από μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία 48 Volt, η οποία βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι γεμάτο με δύναμη από τις χαμηλές στροφές και φτάνει αγόγγυστα μέχρι τις υψηλές, εξασφαλίζοντας γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώα σε 9,8 δλ.). Παράλληλα οι απαιτήσεις του σε βενζίνη είναι χαμηλές (6,7 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή), ενώ με εκπομπές CO2 από 121 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Στα σημεία αναφοράς του Ford Puma ανήκει και ο πολύ καλός συνδυασμός της οδικής συμπεριφοράς και της αίσθησης που λαμβάνει ο οδηγός. Το στιβαρό πλαίσιο, οι αναρτήσεις με το σφιχτό σετάρισμα (περισσότερο στο ST-Line) και η εξαιρετική αίσθηση από το τιμόνι, τα φρένα και το κιβώτιο των ταχυτήτων, συνθέτουν ένα από τα πιο σπορ SUV της αγοράς. Το δυναμισμό που εκπέμπει το Puma τονίζει και ο σπορτίφ σχεδιασμός του εξωτερικά. Μοντέρνο είναι και το καλοφτιαγμένο εσωτερικό του, όπου θα βολευτούν τέσσερα άτομα με ικανοποιητικές ανέσεις, έχοντας στη διάθεσή τους ένα μεγάλο πορτ μπαγκάζ 456 λίτρων (μαζί με το πρακτικό MegaBox των 80 λίτρων).