Καινούργιο σπορτίφ μικρομεσαίο με 5.614 ευρώ

Η απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου και μάλιστα οικογενειακού με σπορτίφ χαρακτηριστικά δεν είναι ένα άπιαστο όνειρο, εφόσον συνοδεύεται με τα ανάλογα οφέλη και προνόμια από την αντιπροσωπεία. Όπως ισχύει για την περίπτωση του νέου Ford Focus, το οποίο μέχρι τις 31 Μαρτίου διατίθεται με όφελος 1.972 ευρώ σε συνδυασμό με χρηματοδότηση Ford Finance, 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect και 2,99% επιτόκιο. 

Focus ST-Line με 5.614 ευρώ

Πιο αναλυτικά, το νέο Ford Focus μπορεί να αποκτηθεί με το πρόγραμμα Ford Value, με τιμή από 26.670 ευρώ και προκαταβολή από 5.614 ευρώ. Ποσό πολύ χαμηλό για τα δεδομένα της αγοράς γενικότερα, που δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να αποκτήσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο με όλα τα συστήματα ασφαλείας και τις ανέσεις, δίχως να εκταμιεύσει μεγάλο κεφάλαιο. Παράλληλα η εξόφλησή του μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση μέχρι 60 μήνες, ενώ υπάρχει και αποπληρωμή έως 84 μήνες με λίγο υψηλότερο επιτόκιο 4,15% επιτόκιο.

Στην τιμή των 26.670 ευρώ διατίθεται το πληρέστατο Focus 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV ST-Line, με τον πλουσιότατο εξοπλισμό και τα τονισμένα σπορτίφ χαρακτηριστικά. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, οθόνη αφής 13,2 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός – πίσω, σπορ ανάρτηση, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, προβολείς πλήρως LED, κ.λπ. Το δυναμικό του στιλ ενισχύουν εξωτερικά διάφορα στοιχεία όπως είναι ο διαχύτης, η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, οι γκρι πολυάκτινες 17άρες ζάντες και οι δύο οβάλ νίκελ απολήξεις της εξάτμισης.

Σπορτίφ σε εμφάνιση και οδική συμπεριφορά

Στο εσωτερικό διακρίνονται το flat bottom τιμόνι, οι κόκκινες ραφές, η μαύρη οροφή και τα διακοσμητικά τύπου carbon. Στα πολύ καλά γνωρίσματα ανήκει και η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής με τη χρήσης παχιού μαλακού πλαστικού στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και στις εμπρός πόρτες. Από πλευράς χώρων θα βολευτούν στο πίσω κάθισμα και οι πιο ψηλοί χάρη στην αρκετό αέρα για τα πόδια, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 358 λτ. με την στάνταρ μίνι ρεζέρβα και 392 λτ. με το κιτ επισκευής ελαστικών.

Αρχικός κινητήρας είναι ο γνωστός και αποδοτικός 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost mHEV με την ισχύ των 125 ίππων και τη ροπή των 170 Nm (έως 210 Nm με το e-assist). Λαμβάνει έξτρα ενίσχυση από τη μίζα/γεννήτρια ισχύος 16 ίππων και 50 Nm, που λειτουργεί παράλληλα με τον κινητήρα βενζίνης παρέχοντας πρόσθετη ροπή κατά την κανονική οδήγηση και κατά την επιτάχυνση. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι γεμάτο με ροπή από τις πολύ χαμηλές στροφές, ανεβάζει με ευκολία στροφές μέχρι ψηλά, εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,0 δλ.) και λογική κατανάλωση (7 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή). Επιπρόσθετα, με εκπομπές CO2 στα 119 γρ./χλμ. εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και πρόσβαση στο Δακτύλιο καθημερινά. Παράλληλα το Focus είναι ευχάριστο στην οδήγηση και ιδιαίτερα σταθερό, τόσο στις ευθείες σε γρήγορους ρυθμούς, όσο και στις στροφές. Όσον αφορά την άνεση από το σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεων (χαμηλωμένη κατά 10 χλστ.), δεν ενοχλεί ιδιαίτερα όταν περνά από ανωμαλίες των δρόμων, ενώ στο ταξίδι το αυτοκίνητο είναι ξεκούραστο.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 125/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/1.400
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,0
Τελική (χλμ./ώρα) 204
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.)* 7,0
CO2 (γρ./χλμ.) 119
*Δοκιμής

Get it on Google Play Download on the App Store