Το leasing κερδίζει όλο και περισσότερους, αφού μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους όποιο αυτοκίνητο θέλουν και να απαλλάσσονται από πολλά άγχη που αφορούν την ιδιοκτησία του. Μέσω του προγράμματος Ford Lease τα οφέλη για το χρήστη είναι πολλαπλά, τόσο στην απόκτηση ενός Ford, όσο και στη χρήση του, γιατί στο μίσθωμα περιλαμβάνονται όλες οι παροχές και υπηρεσίες, ενώ το μόνο επιπλέον έξοδο είναι η βενζίνη.
Πολύ σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι δεν απαιτείται μεγάλη δαπάνη κεφαλαίου, όπως θα γινόταν σε περίπτωση αγοράς τοις μετρητοίς ή με χρηματοδότηση. Έτσι εξοικονομούνται αρκετά χρήματα που μπορεί να χρειαστούν για οτιδήποτε άλλο. Το μίσθωμα παραμένει σταθερό για όλη τη διάρκεια του προγράμματος και περιλαμβάνει τη συντήρηση του αυτοκινήτου σε επίσημο δίκτυο Ford, ασφάλεια και οδική βοήθεια. Κοινώς ό,τι και να συμβεί, ο μισθωτής καλύπτεται χωρίς επιπλέον χρέωση. Πολύ σημαντικό είναι ακόμα το γεγονός ότι ο χρήστης δεν έχει το άγχος και το ρίσκο της μεταπώλησης, γιατί στο τέλος του προγράμματος επιστρέφει το αυτοκίνητο και αν θέλει μισθώνει άλλο.
Αυτά και πολλά άλλα είναι τα οφέλη που αποκομίζει ο πελάτης και στην περίπτωση του δημοφιλούς μικρού SUV Puma, το οποίο διατίθεται μέσω της Ford Lease με το χαμηλότερο μίσθωμα της αγοράς. Συγκεκριμένα το Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Titanium προσφέρεται με μηνιαίο μίσθωμα 209 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) για 48 μήνες και με 20.000 χλμ. το έτος, ενώ η προκαταβολή είναι στις 4.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου είναι πλουσιοπάροχος και μεταξύ άλλων διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων, προβολείς ομίχλης LED, οθόνη αφής 8 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.
Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του μικρού σπορτίφ SUV, ανήκει και ο πολύ καλός σε όλα τα επίπεδα 1.000άρης EcoBoost κινητήρας με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Η ισχύς των 125 ίππων και 170 Nm ροπής (200 Nm με overboost) εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ.) και εν κινήσει, ενώ η κατανάλωση των 6,7 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες είναι χαμηλή. Παράλληλα το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητα από τις πολύ χαμηλές στροφές και το γεμάτο του τράβηγμα. Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο εμφανίζεται ευχάριστο στην οδήγηση, με πολύ καλό πάτημα και εμπνέει σιγουριά ακόμα και σε πιο πιεσμένους ρυθμούς. Τη στιβαρότητά του ενισχύει και η γεροδεμένη κατασκευή του εσωτερικού, όπου οι χώροι ικανοποιούν και ακόμα περισσότερο το μεγάλο πορτ μπαγκάζ 456 λίτρων (μαζί με τη θήκη MegaBox).