Αρκετός κόσμος ψάχνει τις προσφορές όταν είναι να κάνει μια αγορά, πόσο δε μάλλον όταν πρόκειται για ένα νέο αυτοκίνητο, για το οποίο θα χρειαστεί να δαπανήσει αρκετές χιλιάδες ευρώ. Για μικρομεσαίο SUV για παράδειγμα, απαιτούνται στις περισσότερες των περιπτώσεων τουλάχιστον 30.000 ευρώ, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις δεν αρκούν ούτε για τις εισαγωγικές εκδόσεις.
Μια μεγάλη ευκαιρία που τρέχει αυτή την περίοδο αλλά για περιορισμένο αριθμό οχημάτων λόγω του ότι κατάφθασε ο αντικαταστάτης του, είναι το Peugeot 3008. Το βασικό 1.2 PureTech 130 κοστίζει από 27.900 ευρώ με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογο, ωστόσο με την προσφορά πέφτει πιο κάτω από τις 27.000 ευρώ. Επειδή όμως πρόκειται για run out ετοιμοπαράδοτο μοντέλο σε περιορισμένο διαθέσιμο αριθμό, καλό είναι ο ενδιαφερόμενος να επισκεφθεί μια Έκθεση της Peugeot για να μάθει περισσότερα. Όσο για το νέο Peugeot 3008 με το τύπου fastback αμάξωμα έχει έρθει στην Ελλάδα και το οδηγούμε αυτές τις μέρες, όμως τιμές ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί. Γνωρίζουμε ότι αρχικά θα προσφέρεται στις εκδόσεις εξοπλισμού Allure και GT, με εισαγωγικό μοτέρ το 1.2 Hybrid 136 e-DSC6. Το προγενέστερο 3008 με αυτό το μηχανικό σύνολο στην έκδοση Allure Plus εκκινεί από τις 38.900 ευρώ, οπότε σε αυτό το ποσό κατά προσέγγιση θα κυμανθεί και το νέο 3008 1.2 Hybrid 136 e-DSC6.
Το δεύτερης γενιάς Peugeot 3008 το οποίο παρουσιάστηκε το 2016 και ανανεώθηκε το 2020, παραμένει ένα πολύ ολοκληρωμένο και ενδιαφέρον από πολλές πλευρές SUV. Σίγουρα το νέο 3008 είναι πιο εξελιγμένο και εμφανίζει ακόμα περισσότερο δυναμισμό, ωστόσο στις 27.000 ευρώ (περίπου) που πωλείται αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω. Σχεδιαστικά δεν έχει «γεράσει», τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του, γιατί ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Παράλληλα διακρίνεται για την πολυτέλεια που αποπνέει, την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και την ευρυχωρία που παρέχει σε όλους τους επιβάτες και για τις αποσκευές τους (πορτ μπαγκάζ 520 λίτρων).
Το προγενέστερο 3008 είναι πλήρως εξοπλισμένο από την εισαγωγική έκδοση. Διαθέτει όλα τα γνωστά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό κ.λπ.
Το προγενέστερο Peugeot 3008 παραδίδει «μαθήματα» οδικής συμπεριφοράς, ακόμα και σε νεότερους αντιπάλους του. Παρά τον όγκο και τις διαστάσεις του γενικότερα (μήκος 4.447 χλστ., πλάτος 1.841 χλστ. και ύψος 1.624 χλστ.), είναι ένα SUV που το ευχαριστιέται ο οδηγός του και σε διαδρομές με στροφές. Ο «λέοντας» ακολουθεί με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού, εμφανίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, ενώ υπό έντονη πίεση θα γλιστρήσει «τόσο-όσο», χωρίς να ιδρώσει τον χρήστη του. Παράλληλα είναι άνετο, ταξιδιάρικο και ο κινητήρας αμιγώς βενζίνης 1.2 λτ. PureTech με τα 130 άλογα και τα 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. εξασφαλίζει σβέλτες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.). Η κατανάλωση σε νορμάλ ρυθμούς κίνησης βρίσκεται στα 7,5 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 138 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας ισούνται με 88 ευρώ.