Το νέο VW Polo αποτελεί ένα από τα καλύτερα μικρά αυτοκίνητα, ενώ τώρα με την ευέλικτη χρηματοδότηση Auto Credit και το χαμηλό επιτόκιο μόλις 3,9% η απόκτησή του γίνεται πιο προσιτή. Για του λόγου το αληθές, προσφέρεται με μόλις 169 ευρώ το μήνα, ποσό αν μη τι άλλο χαμηλό για ένα τέτοιο αμάξι.
Σχετικά με τη δόση των 169 ευρώ το μήνα, αφορά την έκδοση 1.0 TSI 95 PS Life με αρχική τιμή 21.700 ευρώ. Η διάρκεια είναι για 36 μήνες και η προκαταβολή 25,33%, με τελευταία μεγάλη δόση 13.792 ευρώ. Επιπλέον περιλαμβάνονται και άλλες παροχές, όπως είναι 3 χρόνια service, επέκταση εγγύησης και 12μηνη ασφάλιση. Στο τέλος της χρηματοδότησης ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το αυτοκίνητο και να επιλέξει ένα νέο VW εφόσον το επιθυμεί, να κάνει επαναχρηματοδότηση της τελευταίας δόσης, ή να το εξοφλήσει.
Πολύ σημαντικό είναι επίσης το γεγονός, ότι το νέο Polo 1.0 TSI 95 PS Life διαθέτει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα. Οπότε ο πελάτης καλύπτει τις όποιες ανάγκες του και δεν θα χρειαστεί κάτι παραπάνω για να ανέβει σε έξοδα. Συγκεκριμένα στην έκδοση Life ανήκουν τα εξής:
- 7 αερόσακοι
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων
- Infotainment με οθόνη 6,5 ιντσών
- Κάμερα πολλαπλών λειτουργιών
- Φώτα LED εμπρός/πίσω
- Προβολείς ομίχλης
- Κλιματισμός Climatic
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Αισθητήρες φωτός
- Ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών
Εκτός από την πληρότητα στον εξοπλισμό, το Polo τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής. Τα μαλακά πλαστικά που συνθέτουν ολόκληρο το πάνω μέρος του ταμπλό, η γεροδεμένη συναρμογή και το προσεγμένο φινίρισμα συγκρίνονται με μεγαλύτερων και ακριβότερων μοντέλων. Πολύ καλές κριτικές αποσπά το εσωτερικό του Polo και σε επίπεδο χώρων, καθώς τέσσερα άτομα θα χωρέσουν χωρίς πρόβλημα, ενώ αρκετό είναι και πορτ μπαγκάζ των 351 λίτρων.
Πολύ ταιριαστός στο αμάξωμα είναι και ο γνωστός 3κύλινδρος 1.0 TSI με την απόδοση των 95 ίππων και 175 Nm ροπής. Χωρίς να κάνει χρήση οποιασδήποτε μορφής εξηλεκτρισμού πετυχαίνει χαμηλή κατανάλωση (6,6 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή) και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ., που συνεπάγονται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο οποιαδήποτε ώρα. Σε συνεργασία με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα φτάνει τα 187 χλμ./ώρα. Στα δυνατά του στοιχεία ανήκουν ακόμα η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η άνεση από τις καλορυθμισμένες αναρτήσεις και στο στιβαρό πάτημα.