Το πιο προσιτό και μικρό SUV της Jeep, το Avenger μπορεί να αποκτηθεί πιο εύκολα μέσω της χρηματοδότησης, με προκαταβολή ίσης αξίας με ένα παλιό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, χαμηλή μηνιαία δόση και εναλλακτικές δυνατότητες με τη λήξη του συμβολαίου. Παράλληλα και για όσους έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν τοις μετρητοίς, οι τιμές του είναι πολύ ανταγωνιστικές για τα δεδομένα της κατηγορίας, συν του ότι πρόκειται για το πιο off road δικίνητο B-SUV.
Την γκάμα ανοίγει η πρώτη έκδοση 1.2T 100 HP Longitude, με τιμή από 23.990 ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση η μηνιαία δόση είναι 238 ευρώ, με 35% προκαταβολή (10.795 ευρώ) και 7,95% ονομαστικό επιτόκιο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 36 ισόποσες δόσεις και μια ακόμα (37η) των 10.796 ευρώ, ενώ συμπεριλαμβάνεται και το πρόγραμμα προστασίας πληρωμών. Σχετικά με την τελευταία δόση δίνονται οι εξής επιλογές για τον πελάτη. Να εξοφλήσει το αυτοκίνητο και να γίνει δικό του, να κάνει επαναχρηματοδότηση της τελευταίας δόσης, ή να το επιστρέψει και να αποκτήσει ένα ολοκαίνουργιο Jeep.
Αναφορικά με το εισαγωγικό Avenger, δεν παρουσιάζει καμία έλλειψη και είναι σε θέση να καλύψει το κοινό που θέλει ένα μικρό SUV για να κινείται άνετα στην πόλη, να κάνει ταξίδια, αλλά και να πατάει άφοβα σε χωματόδρομους. Εξοπλίζεται με οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, τα συστήματα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, όλα τα ηλεκτρικά καλούδια, ζάντες αλουμινίου κ.λπ. Πρόσθετα συνοδεύεται με 4 χρόνια ή 160.000 χλμ. εγγύηση. Παράλληλα οδηγός και επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους καλούς χώρους, όπως και ένα αρκετά ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ 380 λίτρων.
Το Avenger κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις και με τον ελκυστικό του σχεδιασμό, αφού συνδυάζει με επιτυχία μοντέρνες γραμμές και εκτός δρόμου παρουσιαστικό, όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα μοντέλο της Jeep. Το κόμπακτ αμάξωμά του έχει μήκος 4.084 χλστ., πλάτος 1.776 χλστ., ύψος 1.528 χλστ. και μεταξόνιο 2.562 χλστ. Όμως διαθέτει μεγάλη απόσταση από το έδαφος 201 χλστ. και αυξημένες γωνίες εισόδου, αναχώρησης και ράμπας (20/35/20 μοίρες αντίστοιχα). Χαρακτηριστικά που βοηθούν πολύ στην εκτός δρόμου κίνηση, μαζί με το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control) και το Selec Terrain με τις επιλογές Eco, Normal, Sport, Sand, Mud και Snow.
Πολύ ταιριαστός στο Jeep Avenger είναι ο 1.200άρης turbo κινητήρας με τα 100 άλογα και τα 205 Nm, ο οποίος τοποθετείται σε πάρα πολλά μοντέλα του ομίλου Stellantis. Συνεργάζεται άψογα με τη σχετικά μακριά κλιμακωμένη μετάδοση, γιατί αφενός το μοτέρ δεν «κρεμάει» λόγω και της ροπής που αποδίδεται από τις 1.750 σ.α.λ. και αφετέρου γιατί ταξιδεύει ήσυχα. Ταυτόχρονα επιτυγχάνει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.), τραβάει θετικά από τις χαμηλές στροφές, καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 7,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 125 γρ./χλμ. CO2.