To Polo χρόνια τώρα είναι από τα καλύτερα supermini αυτοκίνητα, όπως ισχύει και για το υπάρχον μοντέλο, το οποίο εμφανίζει πληρότητα ακόμα και από την αρχική έκδοση στην γκάμα του. Η Volkswagen φρόντισε να το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό στο να αποκτηθεί, μέσω της ευέλικτης χρηματοδότησης Auto Credit. Ο πελάτης δεν χρειάζεται να δαπανήσει μεγάλο κεφάλαιο για την αγορά του, ενώ με τη λήξη του συμβολαίου έχει στη διάθεσή του εναλλακτικές επιλογές.
Καταρχήν, το νέο Polo 1.0 TSI 95PS Life ξεκινά από την τιμή των 21.700 ευρώ. Μια χαμηλή δόση μπορεί για παράδειγμα να βγει στα μόλις 169 ευρώ για 36 μήνες, με προκαταβολή το ένα τέταρτο σχεδόν (25,33%) της αξίας του αυτοκινήτου. Πολύ σημαντικό όφελος προσφέρει το προνομιακό επιτόκιο 3,9%, όταν στην αγορά κυμαίνεται πάνω-κάτω στο 8%. Πρόσθετα περιλαμβάνει service, επέκταση εγγύησης και δωδεκάμηνη ασφάλεια. Όσο για την τελευταία μεγάλη δόση των 13.792 ευρώ προσφέρονται τρεις επιλογές: 1) Επιστροφή του αυτοκινήτου και επιλογή ενός καινούριου Volkswagen εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης, 2) Επαναχρηματοδότηση της τελευταίας δόσης, 3) Εξόφληση και οριστική απόκτηση του αυτοκινήτου. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα πρόγραμμα τύπου Balloon που έχει κάποια χαρακτηριστικά από leasing.
Στην συγκεκριμένη και πιο προσιτή σε τιμή έκδοση του νέου VW Polo, ο εξοπλισμός θα καλύψει πλήρως τις ανάγκες κάθε οδηγού που θέλει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο για την πόλη, αλλά και για να κάνει ταξίδια. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει: 7 αερόσακους • αυτόνομη πέδηση • διατήρηση λωρίδας • φώτα LED εμπρός/πίσω • προβολείς ομίχλης • infotainment με οθόνη 6,5 ιντσών • κλιματισμό • κάμερα πολλαπλών λειτουργιών • ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους/αναδιπλούμενους/θερμαινόμενους καθρέπτες • αισθητήρες φωτός • δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων και χειρόφρενο • ζάντες αλουμινίου.
Παρότι μικρό σε διαστάσεις και κατηγορία, το Polo ξεχωρίζει για την ανωτέρου επιπέδου ποιότητα στο εσωτερικό του, παραπέμποντας σε μικρομεσαίο μοντέλο. Γεγονός που συμβάλλουν το παχύ μαλακό πλαστικό σε ολόκληρο το ταμπλό, που πλαισιώνεται από τη στιβαρή συναρμογή και το προσεγμένο φινίρισμα. Παράλληλα, οι χώροι στην καμπίνα του Polo είναι άνετοι για τέσσερα άτομα και το πορτ μπαγκάζ με τα 351 λίτρα είναι αρκετό για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Για την κίνηση του αρχικού Polo, φροντίζει ο δημοφιλής 3κύλινδρος 1.000άρης turbo, με την ισχύ των 95 ίππων και 175 Nm ροπής. Με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων (υπάρχει και DSG7 από 23.600 ευρώ) εξασφαλίζει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα. Η πραγματική κατανάλωση των 6,6 λτ./100 χλμ. είναι χαμηλή, όπως και οι εκπομπές CO2 των 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο), παρόλο που δεν διαθέτει ούτε mild hybrid. Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του Polo ανήκει και το πολύ καλό πάτημα στο δρόμο. Είναι άνετο, στιβαρό, με χαμηλό θόρυβο κύλισης και δίνει στη δυνατότητα στον οδηγό να πιέσει στις στροφές και να «εξαντλήσει» τον κινητήρα.