To αναβαθμισμένο Renault Clio με τις πολλές αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, βρίσκεται στην Ελλάδα και προσφέρεται με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων (βενζίνη, LPG, diesel και Hybrid). Οι τιμές του ξεκινούν από τις 20.570 ευρώ ή ανάλογα την έκδοση ισχύει προωθητική ενέργεια με όφελος έως 3.000 ευρώ.
Πολύ προσιτό είναι το νέο Renault Clio και μέσω χρηματοδότησης. Ενδεικτικά, το αρχικό αλλά δίχως καμία έλλειψη Clio evolution TCe 90 μπορεί να αποκτηθεί από 158 ευρώ το μήνα. Το ποσό αυτό προκύπτει με 50% προκαταβολή (όσο δηλαδή πωλούνται παλιά μικρά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα), με επιτόκιο 6,9% και εξόφληση σε 84 μήνες.
Εξοπλισμός έκδοσης Evolution:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας
- Αισθητήρες φώτων και βροχής
- Προβολείς LED Pure Vision
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Air-condition
- Πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών
- Σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες
Σχετικά με τον κινητήρα 1.0 TCe 90, πρόκειται για το γνωστό από πριν τρικύλινδρο turbo των 999 κ.εκ., απόδοσης 91 ίππων στις 4.500-5.000 σ.α.λ. και με ροπή 160 Nm στις 2.000-3.750 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο τραβάει δυνατά από χαμηλά και συνδυάζεται κατάλληλα με το πολύ καλής κλιμάκωσης χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο με το πολύ καλό «κούμπωμα». Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει το μοτέρ είναι πολύ ικανοποιητικές, με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 174 χλμ./ώρα. Η Renault ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 118 γρ./χλμ., που σημαίνει ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.
Όσοι θέλουν λίγη παραπάνω δύναμη και πιο χαμηλό κόστος σε καύσιμο, δίχως να ξεφύγουν πολύ σε τιμή και μηνιαία δόση, τότε θα κοιτάξουν και το Clio 1.0 TCe 100 LPG. Στην έκδοση evolution πωλείται από 21.870 ευρώ (1.300 ευρώ παραπάνω από το TCe 90). Με την επιλογή του LPG μέσω του διακόπτη στο ταμπλό, η απόδοση ανεβαίνει στους 100 ίππους και τα 170 Nm ροπής, ενώ ο χρόνος στα 0-100 χλμ./ώρα πέφτει στα 11,8 δλ. Η μεικτή κατανάλωση με τη χρήση υγραερίου είναι στα 7 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή μέτρηση), που σημαίνει ότι το κόστος είναι λίγο πιο πάνω από 6 ευρώ/100 χλμ. (με τιμή LPG 0,9 ευρώ/λτ.).