Το μικρότερο και πολύ ενδιαφέρον συνολικά Jeep, το Avenger προσφέρεται σε χαμηλή τιμή στην εισαγωγική του έκδοση. Συγκεκριμένα εκκινεί από τις 23.990 ευρώ χωρίς καμία έλλειψη στον εξοπλισμό του, ενώ η απόκτησή του μπορεί να γίνει και με χρηματοδότηση με ευέλικτο πρόγραμμα, προκειμένου να γίνει δαπάνη μικρότερου κεφαλαίου.
Πιο αναλυτικά το νέο Jeep Avenger 1.0 T3 100 hp στην προαναφερθείσα τιμή είναι διαθέσιμο με προκαταβολή 35%, 36 ισόποσες δόσεις των 238 ευρώ και μια τελευταία μεγάλη δόση των 10.796 ευρώ (πρόγραμμα Balloon). Παράλληλα δίνονται πολλές ακόμα επιλογές στον πελάτη, ανάλογα με τις ανάγκες του. Στον εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι 6 αερόσακοι, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Στάνταρ είναι ακόμα ο πίνακας οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, οι γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, 16άρες ζάντες αλουμινίου, σύστημα ελέγχου κατάβασης και το σύστημα Selec Terrain με τα προγράμματα λειτουργίας Eco, Normal, Sport, Sand, Mud και Snow.
Ιδιαίτερα ταιριαστός στο κόμπακτ αμάξωμα του Jeep Avenger των 1.182 κιλών και μήκους 4.084 χλστ., πλάτους 1.776 χλστ., ύψους 1.528 χλστ. και με το μεταξόνιο των 2.562 χλστ., είναι ο 1.2 turbo κινητήρας. Συνεργάζεται ιδανικά με το 6τάχυτο χειροκίνητο σασμάν, με αποτέλεσμα οι 100 ίπποι και τα 205 Nm ροπής να εξασφαλίζουν σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.), λογική κατανάλωση (7,4 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή) και χαμηλές εκπομπές CO2 125 γρ./χλμ. (80 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Πολύ καλά χαρακτηριστικά εμφανίζει το Jeep Avenger και στο δρόμο. Από τη μια πλευρά οι μαζεμένες του διαστάσεις ευνοούν την ευελιξία στην πόλη, ενώ το σφιχτό σετάρισμα ενισχύει τη στιβαρή αίσθηση. Κάποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος περνούν στην καμπίνα αν η άσφαλτος είναι μέτριας ή κακής ποιότητας, αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Εκτός δρόμου τα 20 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, μαζί με τις μικρές γωνίες εισόδου – εξόδου των 20 και 35 μοιρών, το Selec Terrain και το Hill Descent καθιστούν το Avenger το πιο ικανό δικίνητο εκτός δρόμου μικρό SUV.
Πριν όμως από όλα αυτά, το μικρό Jeep έχει κλέψει τις πρώτες εντυπώσεις με τον ελκυστικό σχεδιασμό του. Τα φουσκωμένα φτερά, τα παραλληλόγραμμα εμπρός φανάρια που πλαισιώνονται στη μάσκα με τις παραδοσιακές 7 γρίλιες και τα εμπνευσμένα πίσω φώτα σε στιλ «X» συνθέτουν ένα καλαίσθητο σύνολο. Στο εσωτερικό ο σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από το μινιμαλισμό και τις ευθείες γραμμές, με τα όμορφα γραφικά και την ευχρηστία του ψηφιακού καντράν και του συστήματος πολυμέσων. Παράλληλα η σφριγηλή συναρμογή των σκληρών πλαστικών αποπνέει αντοχή και προσοχή στη λεπτομέρεια. Όσον αφορά τους χώρους, τέσσερα άτομα κανονικού ύψους δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα και μόνο οι πιο ψηλοί (1,80 μ. και πάνω) θα νιώσουν τα πόδια τους να ακουμπούν στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Αρκετό είναι το πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα από τα μικρότερα B-SUV της αγοράς.