Η Volkswagen κάνει πολύ προσιτή την απόκτηση του Polo μέσω του προγράμματος χρηματοδότησης Auto Credit, το οποίο εξασφαλίζει χαμηλή δόση και ελευθερία επιλογών. Με μόνο 119 ευρώ το μήνα, το Polo 1.0 TSI 95 PS Life αποτελεί μια πραγματική ευκαιρία. Να σημειωθεί ότι η προσφορά αφορά ετοιμοπαράδοτα οχήματα, ενώ το όφελος αυξάνει και το χαμηλό επιτόκιο, μόλις 3,9%.
Η δόση των 119 ευρώ για 36 μήνες βγαίνει με προκαταβολή 30%, που σημαίνει ότι ο πελάτης απολαμβάνει τα οφέλη ενός καινούργιου και πολύ καλού αυτοκινήτου με λίγα έξοδα. Στο τέλος μένει η τελευταία μεγάλη δόση των 14.205 ευρώ, με τις εξής επιλογές: 1) Εξόφληση και οριστική απόκτηση του αυτοκινήτου, 2) επαναχρηματοδότηση της τελευταίας δόσης και 3) επιστροφή του αυτοκινήτου και επιλογή ενός καινούριου Volkswagen εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης.
Το Polo 1.0 TSI 95PS Life διατίθεται στην τιμή των 22.350 ευρώ με φουλ στάνταρ εξοπλισμό. Διαθέτει 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, σύστημα διατήρηση λωρίδας, infotainment με οθόνη 6,5 ιντσών, διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, κλιματισμό, φώτα LED εμπρός – πίσω και προβολείς ομίχλης. Επιπλέον περιλαμβάνει κλιματισμό, αισθητήρα φωτός, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων και χειρόφρενο, τέσσερις θύρες USB-C και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Την πληρότητα του εσωτερικού ενισχύει και η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, οι άνετοι χώροι για τέσσερις επιβάτες και το αρκετό πορτ μπαγκάζ των 351 λίτρων.
Πολύ ταιριαστός στο Polo είναι ο γνωστός και δημοφιλής κινητήρας 1.0 TSI με την ισχύ των 95 ίππων και 175 Nm ροπής. Το 3κύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο επιταχύνει με ζωηράδα το αυτοκίνητο και δεν του λείπει η δύναμη, παρέχοντας επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 187 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση δοκιμής στα 6,6 λτ./100 χλμ. είναι χαμηλή, όπως και οι εκπομπές CO2 των 118 γρ./χλμ., που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας. Στα ατού του Polo ανήκει η άνεση από τις αναρτήσεις και ο χαμηλός θόρυβος κύλισης, ενώ το στιβαρό του πλαίσιο συμβάλλει στην ομοιογενή οδική του συμπεριφορά.