Η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan προσφέρει το ανανεωμένο Juke σε μειωμένες τιμές, τόσο με τον κινητήρα αμιγώς βενζίνης 1.0 DIG-T 114 PS, όσο και με το full hybrid 1.6 145 PS. Αυτές ξεκινούν από τις 20.990 ευρώ και 24.990 ευρώ αντίστοιχα και είναι σημαντικά πιο ανταγωνιστικές από πριν για τα δεδομένα της πιο δημοφιλούς κατηγορίας των μικρών SUV.
Το νέο Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS με τη νέα χαμηλότερη τιμή των 24.990 ευρώ, εκκινούσε από 27.500 ευρώ όταν ανακοινώθηκαν οι τιμές του ανανεωμένου μοντέλου τον περσινό Μάιο. Συνεπώς ο πελάτης έχει ένα άμεσο κέρδος της τάξεως των 2.510 ευρώ. Παράλληλα βγαίνει ωφελημένος από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα που θα διανύσει με το Juke Hybrid, λόγω της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου. Συν του ότι με εκπομπές CO2 από 107 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.
To σύγχρονο φουλ υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων αποτελείται από ένα 1.600άρη ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα ισχύος ισχύος 94 ίππων και 148 Nm ροπής, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων και 205 Nm ροπής και μια μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 20 ίππων. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 1,2 kWh. Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται μέσω ενός εξελιγμένου αυτόματου κιβωτίου 6 ταχυτήτων, με τις 4 σχέσεις για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τις άλλες 2 για το EV. Η εναλλαγή μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα ή ο συνδυασμός αυτών γίνεται πολύ ομαλά, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του την απαιτούμενη δύναμη, ειδικά στα προγράμματα Normal και Sport (στο Eco μειώνεται αισθητά η απόδοση). Το Juke Hybrid επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., ενώ «ανοίγει» γρήγορα και εν κινήσει με την ανάλογη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού.
Ένα υβριδικό SUV όπως το Juke Hybrid θα το πάρει κάποιος για να πετύχει χαμηλές καταναλώσεις ειδικά σε αστικές συνθήκες κίνησης, εκμεταλλευόμενος την ηλεκτρική κίνηση που εξασφαλίζει έως τα 55 χλμ./ώρα. Στην πόλη καίει κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτή χρήση παραμένει ολιγαρκές με 5,5 λτ./100 χλμ. Εξυπηρετικό με τη σειρά του είναι και το e-Pedal (ενεργοποιείται με το πάτημα διακόπτη), αφού ενισχύεται η επιβράδυνση όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι και μειώνεται η φθορά σε δίσκους-τακάκια. Παρά το οικολογικό του προφίλ και την άνεση που εξασφαλίζει στην οδήγηση, δεν «απαρνείται» τον σπορτίφ χαρακτήρα του, αφού οι σφιχτές ρυθμίσεις των αναρτήσεων ελέγχουν αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος, με μικρές κλίσεις στις στροφές και πολύ καλό πάτημα στις ευθείες.
Το πολύ μοντέρνο σε εξωτερικό σχεδιασμό Juke, διαθέτει ένα επίσης σύγχρονο εσωτερικό. Αυτό κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις και για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του, με τα μαλακά υλικά στο ταμπλό να ανεβάζουν το επίπεδο και να το τοποθετούν στα ανώτερα επίπεδα των μικρών SUV. Όσον αφορά τους χώρους των επιβατών, αυτοί είναι αρκετοί για τέσσερα άτομα και δεν διαφέρουν από αυτούς του συμβατικού Juke. Μειονέκτημα τα μικρά πίσω παράθυρα γιατί το κάνουν κάπως κλειστοφοβικό, ειδικά για τους πιο μικρούς φιλοξενούμενους. Ο χώρος αποσκευών μετρά 354 λίτρα τα οποία είναι ικανοποιητικά, αλλά λιγότερα κατά 68 λίτρα από του συμβατικού Juke, λόγω της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο. Όσο για τον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αισθητήρες φωτός και βροχής, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, πίνακας οργάνων με ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών, οθόνη αφής 12 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και αυτόματος κλιματισμός -μεταξύ άλλων.