Η Ford διαθέτει όλες τις εκδόσεις του Focus με έκπτωση, ενώ η αγορά του μπορεί να γίνει πιο εύκολη μέσω των χρηματοδοτικών προγραμμάτων Ford Finance MyFord. Μαζί και με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, ο πελάτης είναι ακόμα πιο ωφελημένος και σίγουρος για πολλά χρόνια. Σε περίπτωση βλάβης του αυτοκινήτου που καλύπτεται από την εγγύηση, το πρόγραμμα καλύπτει όλο το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης, συμπεριλαμβανομένου του εργατικού κόστους, του κόστους των ανταλλακτικών και του ΦΠΑ. Μεταξύ άλλων η εγγύηση καλύπτει τα μηχανικά μέρη, τον καταλύτη, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης, το κλιματιστικό, τους αερόσακους, ολόκληρο το ηλεκτρικό σύστημα, τα συστήματα άνεσης και ασφαλείας κ.λπ.
Η έκπτωση των 1.000 ευρώ ισχύει για όλα τα μοντέλα Focus, ανεξαρτήτως κινητήρα και επιπέδου εξοπλισμού. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το Focus 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV ST-Line στην τιμή των 27.070 ευρώ. Πιο πάνω τοποθετείται το ακόμα πιο πλούσιο σε εξοπλισμό ST-Line X και τα Crossover Active και Active X, τόσο με το μοτέρ 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV με στάνταρ το 7τάτυτο αυτόματο κιβώτιο Powershift (από 32.028 ευρώ), όσο και με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 EcoBlue 115 PS με 8άρι αυτόματο Powershift (από 31.466 ευρώ). Σχετικά με τα χρηματοδοτικά προγράμματα, υπάρχουν οι εξής επιλογές: α) προκαταβολή από 20%, επιτόκιο 2,99% και αποπληρωμή από 12 έως 60 μήνες, β) ελάχιστη προκαταβολή 25%, επιτόκιο 4,15% και εξόφληση σε έως 84 μήνες και γ) αναβάθμιση έκδοσης με μόλις 19 ευρώ το μήνα.
Από το αρχικό Focus ST-Line ανήκουν στον εξοπλισμό του τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 13,2 ιντσών με πλοήγηση, 6 αερόσακοι, διζωνικός κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, προβολείς Full LED κ.λπ. Το δυναμικό του χαρακτήρα ενισχύουν με την σειρά τους οι σπορ προφυλακτήρες, οι ποδιές στα μαρσπιέ, οι 17άρες γκρι ζάντες, οι δύο νίκελ απολήξεις της εξάτμισης, η μαύρη οροφή εσωτερικά, τα σπορ καθίσματα, οι κόκκινες ραφές, το flat bottom τιμόνι και η σπορ ανάρτηση. Την πολύ καλή συνολικά εικόνα του εσωτερικού ενισχύει και η προσεγμένη ποιότητα, με τη χρήση μαλακού πλαστικού στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών και η στιβαρή συναρμογή. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκουν και οι άνετοι χώροι στο πίσω κάθισμα, όπου και οι πιο ψηλοί θα βολέψουν τα πόδια τους χωρίς να ακουμπούν στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Ο χώρος αποσκευών διαθέτει 358 λίτρα χωρητικότητας με τη στάνταρ μίνι ρεζέρβα ή 392 λίτρα με το κιτ επισκευής ελαστικών.
Στα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ford Focus ανήκει και η πάρα πολύ καλή οδική του συμπεριφορά, χάρη στον επιτυχημένο συνδυασμό του «δεμένου» πλαισίου με τις κατάλληλα σεταρισμένες αναρτήσεις με τη σφιχτή ρύθμιση, τα διαφορετικά ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς και το χαμήλωμα των 10 χιλιοστών. Στους αυτοκινητόδρομους η σταθερότητα που επιδεικνύει είναι υποδειγματική, όπως και σε δρόμους με στροφές όπου εμφανίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, μικρές κλίσεις και συμπεριφέρεται σαν ένα ενιαίο άκαμπτο σύνολο, το οποίο ακολουθεί με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού.
Το στήσιμο του αυτοκινήτου σηκώνει πολύ περισσότερη δύναμη από τα 125 άλογα και τα 170 Nm (έως 210 Nm με το e-assist) που αποδίδει ο 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost. Παρόλα αυτά επαρκεί για το αμάξωμα των 4.392 χλστ. μήκους και βάρους 1.428 κιλών, επιταχύνοντάς το στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10 δλ. και με την τελική να φτάνει τα 204 χλμ./ώρα. Το μοτέρ ανεβάζει με ευκολία στροφές μέχρι ψηλά, ενώ λαμβάνει έξτρα παροχή ισχύος 16 ίππων και 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα με μίζα/γεννήτρια, που λειτουργεί παράλληλα με τον κινητήρα βενζίνης. Η κατανάλωση δοκιμής των 7 λτ./100 χλμ. είναι πολύ λογική, συν του ότι με εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. ο κάτοχός του δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει τη δυνατότητα να μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.