Ετοιμοπαράδοτο Peugeot 3008 σε εκπληκτική τιμή

H Peugeot διαθέτει αρκετά ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα σε προνομιακές τιμές, μεταξύ των οποίων ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και το δημοφιλές μικρομεσαίο SUV, το 3008. Η εισαγωγική του έκδοση 1.2 PureTech 130 Active Pack ξεκινά από τις 27.900 ευρώ με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογο, όμως τώρα προσφέρεται με επιπλέον σημαντικό όφελος, που το κάνει ακόμα πιο συμφέρον και μια εξαιρετική αγορά. Οπότε, το μόνο που έχει να κάνει ο ενδιαφερόμενος είναι να επισκεφθεί μια Έκθεση της Peugeot για να βγει περισσότερο κερδισμένος από την προσφορά που θα λάβει και λίγες μέρες μετά την παραγγελία να απολαμβάνει το ολοκαίνουριό του 3008.

Το γεμάτο δυναμισμό αμάξωμά του κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις, αποπνέοντας παράλληλα πολυτέλεια. Η μάσκα χωρίς πλαίσιο που ενώνεται με τα ανάγλυφα φωτιστικά σώματα, τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας LED σε σχήμα «δοντιού λιονταριού» και τα μοντέρνα πίσω φώτα τεχνολογίας Full LED με τους τριπλούς, 3D «όνυχες» της μάρκας, αποτελούν ορισμένα από τα κύρια σχεδιαστικά του γνωρίσματα. Παράλληλα, τα έντονα νεύρα ενισχύουν περεταίρω το μυώδες παρουσιαστικό του 3008 των 4.447 χιλιοστών μήκους, 1.841 χλστ. πλάτους, 1.624 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.675 χλστ.

Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η συνολική εικόνα που εισπράττει κανείς από το εσωτερικό του. Η καμπίνα του Peugeot 3008 διακρίνεται για την άριστη κατασκευή της, αφού όλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πολύ ποιοτικά, ενώ το αφρώδες πλαστικό έχει τον πρώτο λόγο στο ταμπλό. Σε αυτό ξεχωρίζουν και οι οθόνες υψηλής ανάλυσης, όπως είναι αυτή των 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και των 8 ιντσών για το infotainment. Πρόσθετα εξοπλίζεται με όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, με κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, 17άρες ζάντες αλουμινίου, διζωνικό κλιματισμό και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Ένας ακόμα τομέας που διακρίνεται το 3008 είναι και οι χώροι. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετό διαθέσιμο πλάτος, ύψος και αέρας για τα πόδια, ενώ μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι το πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων, το οποίο φτάνει τα 1.482 λίτρα εφόσον αναδιπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος.

Ένας ακόμα βασικός τομέας όπου το 3008 δίνει «μαθήματα» είναι σε αυτόν της οδικής συμπεριφοράς. Παρά τον αυξημένο του ανάστημα σε σχέση με ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ, το 3008 διαχειρίζεται εξαιρετικά τον όγκο του. Στις ευθείες πατάει με μεγάλη σιγουριά, ενώ στις στροφές ακολουθεί με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού. Ακόμα και όταν ο χρήστης του ξεπεράσει τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, το γαλλικό SUV απλά θα γλιστρήσει ήπια και ελεγχόμενα. Ταυτόχρονα ο συνδυασμός των αμορτισέρ και ελατηρίων «σβήνει» τις περισσότερες των ανωμαλιών το οδοστρώματος.

Σχετικά με τον κινητήρα turbo βενζίνης 1.2 λτ. PureTech με την ισχύ των 130 ίππων εντυπωσιάζει με τη λειτουργία του, μιας και απουσιάζουν οι κραδασμοί και οι όποιοι ενοχλητικοί θόρυβοι. Πατώντας το γκάζι, ο οδηγός θα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος με την απόκριση του κινητήρα, τη διάθεσή του να ανεβάζει στροφές με ένα τρόπο πολύ γραμμικό τρόπο, όντας σε θέση να προσφέρει σβέλτες επιδόσεις, από στάση και κυρίως εν κινήσει χάρη και στη ροπή των 230 Nm που αποδίδεται από τις 1.750 σ.α.λ. Το κιβώτιο από την πλευρά του έχει γενικά μακριές σχέσεις για να βοηθήσει την κατανάλωση, η οποία στην πράξη βρίσκεται στα 7,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 στα 138 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά, στα 88 ευρώ.

Κινητήρας
Κυβισμός: 1.199 κ.εκ.
Ισχύς: 130 PS/5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 230 Nm/1.750 σ.α.λ.
0-100 χλμ./ώρα 9,5 δλ.
Τελική: 188 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 7,5 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2 138 γρ./χλμ.
*Δοκιμής

Get it on Google Play Download on the App Store