Η Peugeot παρατείνει μέχρι τις 7 Δεκεμβρίου την προωθητική ενέργεια «Black Friday», μέσω της οποίας όλα τα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα πωλούνται σε μοναδικές τιμές. Μεταξύ αυτών είναι και το δημοφιλές supermini, το 208 με μια ευρεία γκάμα κινητήρων αμιγώς βενζίνης, υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό. Το μόνο που πρέπει να κάνει ο ενδιαφερόμενος για να μη χάσει την ευκαιρία, είναι να επισκεφθεί έναν επίσημο διανομέα Peugeot για να πάρει προσφορά και τιμή για την έκδοση του 208 που τον ενδιαφέρει.
Από την εισαγωγική έκδοση Active το νέο Peugeot 208 είναι φουλ εξοπλισμένο και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, φώτα LED, οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών με ασύρματη λειτουργία Mirror Screen, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, δερμάτινο τιμόνι και αισθητήρες στάθμευσης πίσω. Στο ηλεκτρικό e-208 Active προστίθενται αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικό χειρόφρενο, επιλογέας Drive Mode (Normal/Eco/Sport), on board charger 11 kW, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, 2 θύρες USB πίσω και σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Πιο πάνω τοποθετούνται οι εκδόσεις Active και η πιο σπορτίφ GT.
Βασικός κινητήρας ο ατμοσφαιρικός 1.2 PureTech των 75 ίππων και 118 Nm, ο οποίος κρίνεται επαρκής για τις καθημερινές αστικές ανάγκες μετακινήσεων. Επιταχύνει το 208 στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ., καταναλώνει σε συνδυασμένο κύκλο 5,4 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή) και εκπέμπει 120 γρ./χλμ. CO2 (0 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Αμέσως πιο δυνατός είναι ο 1.200άρης turbo με τα 100 άλογα και τα 205 Nm, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. και CO2 116 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη). Ακόμα πιο πολύ ενδιαφέρον συγκεντρώνει το 208 με τα νέα υβριδικά σύνολα, γιατί εξασφαλίζουν και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες και στους ελιγμούς. Καρδιά του συστήματος είναι ο υπερτροφοδοτούμενος 1.2 PureTech κύκλου Miller, συνδυασμένος με ηλεκτροκινητήρα των 28 ίππων και 55 Nm και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Στην αρχική έκδοση o βενζινοκινητήρας αποδίδει 100 PS και 205 Nm, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ., μεικτή κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. και CO2 101 γρ./χλμ. Στην πιο δυνατή εκδοχή έχει ισχύ 136 PS και 230 Nm, επιταχύνει το 208 στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ., καταναλώνει 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 104 γρ./χλμ. CO2 (0 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Όσον αφορά το αμιγώς ηλεκτρικό E-208 διατίθενται δύο επιλογές. Αρχική είναι με τους 136 ίππους και 260 Nm, με μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 46,3 kWh για αυτονομία 361 χλμ. σε συνδυασμένο κύκλο ή 494 χλμ. στην πόλη. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ. και καταναλώνει 15,5 kWh/11,3 kWh (συνδυασμένη/πόλη). Με τον πιο ισχυρό κινητήρα των 156 ίππων και 260 Nm εφοδιάζεται με μπαταρία 48,1 kWh για αυτονομία 410 χλμ. ή 566 χλμ. στην πόλη, ενώ εμφανίζει χαμηλότερη κατανάλωση (14,0/10,2 kWh/100 χλμ. αντίστοιχα).
Στα σημεία αναφοράς του νέου 208 ανήκουν ακόμα ο πολύ ελκυστικός σχεδιασμός του εξωτερικά, το πολύ μοντέρνο εσωτερικό με την ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και το εξαιρετικό του πάτημα στο δρόμο, αφού είναι άνετο, στρίβει υποδειγματικά και είναι πολύ ευχάριστο.