Το ανανεωμένο Peugeot 208 έχει λανσαριστεί στη χώρα μας εδώ και λίγο καιρό και η ελληνική αντιπροσωπεία διαθέτει ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα σε ειδικές τιμές, που κάνουν το μικρό «λέοντα» ακόμα πιο ακαταμάχητο. Μετά την ολική αναβάθμιση που δέχτηκε απέκτησε ακόμα πιο θελκτικό σχεδιασμό και νέο κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας.
Εξωτερικά το νέο Peugeot 208 ξεχωρίζει αμέσως από τη νέα φωτιστική υπογραφή που συνθέτουν οι τρεις μεγάλες κάθετες «νυχιές» ανά πλευρά του εμπρός προφυλακτήρα. Έξτρα δυναμισμό προσθέτει η μεγάλη μάσκα μαζί με τα αιχμηρά φώτα και τα μαύρα γυαλιστερά ένθετα. Αντίστοιχα και πίσω τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα αποτελούνται στο εσωτερικό τους από τρεις επάλληλους κόκκινους «όνυχες». Ανεξαρτήτως έκδοσης και χρώματος στο αμάξωμα, όλα τα νέα 208 διαθέτουν γυαλιστερά μαύρα καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέπτες.
Εντυπωσιακή είναι η εικόνα που αποκομίζει κανείς και από το εσωτερικό του νέου Peugeot 208. Η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων είναι στάνταρ από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού. Ανάλογα την έκδοση περιλαμβάνεται ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών (τρισδιάστατος στο 208 GT). Επίσης, τα υλικά και η συναρμογή είναι εξαιρετικά, ενώ οι χώροι για τους πίσω φιλοξενούμενους είναι απλά ικανοποιητικοί. Το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων είναι αρκετό για supermini και διαθέτει πλήρως εκμεταλλεύσιμο τετραγωνισμένο σχήμα.
Από πλευράς κινητήρων, στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.2 PureTech των 75 ίππων και πιο πάνω ο turbo με τα 100 άλογα. Νέα προσθήκη αφορά το εξελιγμένο υβριδικό σύνολο Hybrid 100 e-DCS6 με την ισχύ των 100 ή 136 ίππων. Βασίζεται στο νέο 1.200άρη turbo κύκλου Miller, ενώ λαμβάνει έξτρα ισχύ 28 ίππων και 55 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται από μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Παρότι 48V Hybrid, το 208 κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά εξοικονομώντας βενζίνη. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά μέσω του νέου εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Υπάρχει και το αμιγώς ηλεκτρικό E-208 με πιο ισχυρό κινητήρα 156 ίππων και νέα μπαταρία 51 kWh για αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Σημείο αναφοράς του νέου 208 είναι και το εξαιρετικό του πάτημα στο δρόμο, αφού είναι άνετο, στρίβει υποδειγματικά και πολύ ευχάριστο.
Αναφορά με τα επίπεδα εξοπλισμού, πρόκειται για τα Active, Allure και GT. Από την εισαγωγική περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, φώτα LED, οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, δερμάτινο τιμόνι και αισθητήρες στάθμευσης πίσω.
Ετοιμοπαράδοτα ολοκαίνουρια Peugeot 208 διατίθενται αρκετά και το όφελος για τον πελάτη είναι πολλαπλό. Αφενός γιατί κερδίζει χρήματα από τις μειωμένες τιμές και αφετέρου γιατί μέσα σε λίγες μέρες από την παραγγελία θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός κορυφαίου supermini. Περισσότερα για τα άμεσα διαθέσιμα 208 μπορεί να μάθει κανείς με μια επίσκεψη στην πλησιέστερη Έκθεση Peugeot.