Η Fiat συνεχίζει και αυτό το μήνα να παρέχει σημαντικές εκπτώσεις σε όλες τις εκδόσεις των δημοφιλών μίνι μοντέλων της Panda Hybrid και 500 Hybrid, οι οποίες φτάνουν έως τα 1.300 ευρώ. Πιο αναλυτικά, οι τιμές τους διαμορφώνονται ως εξής:
Μοντέλο/έκδοση | |||
Fiat Panda | Αρχική τιμή | Έκπτωση | Τελική τιμή |
1.0 70 HP Panda Flex Tech | 13.150 € | 250 € | 12.900 € |
1.0 70 HP City Life Flex | 13.900 € | 250 € | 13.650 € |
1.0 70 HP City Cross Flex Tech | 14.650 € | 750 € | 13.900 € |
1.0 70 HP Cross Flex | 15.400 € | 750 € | 14.650 € |
1.0 70 HP (RED) | 15.800 € | 750 € | 15.050 € |
Fiat 500 | |||
1.0 70 HP Hybrid Cult | 15.500 € | 1.000 € | 14.500 € |
1.0 70 HP Hybrid Club | 16.200 € | 1.300 € | 14.900 € |
1.0 70 HP Hybrid Dolcevita | 16.800 € | 1.300 € | 15.500 € |
1.0 70 HP Hybrid (RED) | 17.800 € | 1.300 € | 16.500 € |
Fiat 500C | |||
1.0 70 HP Hybrid Cult | 18.500 € | 1.200 € | 17.300 € |
1.0 70 HP Hybrid Club | 19.200 € | 1.300 € | 17.900 € |
1.0 70 HP Hybrid Dolcevita | 19.800 € | 1.300 € | 18.500 € |
1.0 70 HP Hybrid (RED) | 20.900 € | 1.300 € | 19.600 € |
Την κίνηση αμφοτέρων των Fiat αναλαμβάνει το 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 999 κ.εκ., ισχύος 70 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 92 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό ενσωματώνει ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, με BSG (Belt integrated Starter Generator), που είναι τοποθετημένο απευθείας στον κινητήρα και κινείται από τον ίδιο ιμάντα που κινεί και τα βοηθητικά περιφερειακά συστήματα. Κατά την επιβράδυνση, το BSG αποθηκεύει ενέργεια σε μια μπαταρία λιθίου 11 Ah, που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού και επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και της πέδησης.
Από πλευράς επιδόσεων, το Panda Hybrid επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 164 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 111 γρ./χλμ. Στο 500 Hybrid το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 167 χλμ./ώρα, ενώ η μεικτή κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι στα 4,6 λτ./100 χλμ. και 105 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι και τα δύο δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και μπαίνουν ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας.