Το οικονομικότερο σε τιμή καινούργιο μοντέλο της Volkswagen, το Polo προσφέρεται τώρα με έκπτωση και σε προσιτή τιμή για τα νέα δεδομένα των supermini. Συγκεκριμένα με το όφελος υπεροχής των 1.500 ευρώ, από την αρχική τιμή των 22.350 ευρώ κατεβαίνει στις 20.850 ευρώ. Ποσό που αφορά την εισαγωγική έκδοση 1.0 TSI 95 PS Life με τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, στο οποίο ανήκουν τα εξής:
- 7 αερόσακοι
- Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων 8 ιντσών
- Κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών
- Αισθητήρες φωτός
- Φώτα LED εμπρός και πίσω
- Δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Κλιματισμός
- Αισθητήρες στάθμευσης πίσω
- 4 θύρες USB
- Ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών
Το πλήρως εξοπλισμένο VW Polo από την αρχική του έκδοση, διακρίνεται και σε άλλους τομείς που το φέρνουν πιο κοντά στα μικρομεσαία αυτοκίνητα. Ένας από αυτούς είναι και η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του, όπου τις εντυπώσεις κλέβει αμέσως το αφρώδες υλικό που καλύπτει ολόκληρο το ταμπλό, έως το μεσαίο του τμήμα. Επιπλέον, όλα τα επιμέρους τμήματα είναι στιβαρά συναρμολογημένα και με πολύ καλό φινίρισμα. Στα θετικά στοιχεία της καμπίνας ανήκουν ακόμα η πολύ καλή εργονομία και θέση οδήγησης, όπως και οι άνετοι χώροι για τέσσερις επιβάτες και πιο ψηλούς. Ο χώρος αποσκευών των 351 λίτρων είνα και αυτός αρκετός με το τετραγωνισμένο του σχήμα να τον καθιστά πλήρως αξιοποιήσιμο.
Την κίνηση του Polo των 20.850 ευρώ αναλαμβάνει το γνωστό και ταιριαστό στο supermini της VW, τρικύλινδρο turbo 1.000άρι μηχανικό σύνολο των 95 ίππων και 175 Nm στις 1.600 – 3.500 σ.α.λ. Ο θόρυβος και η τραχύτητα που παράγει το μοτέρ δεν ενοχλούν τους επιβάτες, ενώ αποδίδει καλύτερα και ανεβάζει ρυθμούς από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω. Στο ταξίδι κρατά σβέλτους ρυθμούς χωρίς πρόβλημα, με τη μακριά 5η ταχύτητα να διατηρεί χαμηλά τις στροφές (130 χλμ./ώρα με 3.000 σ.α.λ.). Σε συνεργασία με εύχρηστο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων, το Polo επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και φτάνει τη μέγιστη ταχύτητα των 187 χλμ./ώρα. Η μεικτή πραγματική κατανάλωση των 6,6 λτ./100 χλμ. είναι χαμηλή και με εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Η αίσθηση μικρομεσαίου χάτσμπακ που προσφέρει συνολικά το Polo, ενισχύεται και από το πολύ καλό πάτημά του στο δρόμο. Αμέσως κερδίζει τον οδηγό του με τη στιβαρότητα και ασφάλεια που αποπνέει, καθώς και με το χαμηλό θόρυβο κύλισης. Μαζί με τις άνετες αναρτήσεις, οι όποιες διαδρομές γίνονται ξεκούραστα, ακόμα και όταν πρόκειται για ταξίδια, όπου στους αυτοκινητόδρομους είναι πολύ σταθερό και σε γρήγορους ρυθμούς, όπως και σε δρόμους με στροφές. Εκεί παρουσιάζει μικρές κλίσεις, αρκετή πρόσφυση και το τιμόνι διαθέτει καλή αίσθηση, αμεσότητα και βάρος όσο αυξάνεται η ταχύτητα κίνησης.