Με το νέο πρόγραμμα Peugeot Hybrid Days τα υβριδικά μοντέλα της δημοφιλούς γαλλικής φίρμας προσφέρονται με σημαντικά προνόμια αγοράς. Έτσι γίνονται πιο προσιτά και εύκολα στην απόκτησή τους από το αγοραστικό κοινό που θέλει ένα καινούργιο αυτοκίνητο με όλα τα κομφόρ και σύγχρονα συστήματα εξοπλισμού και ασφαλείας απολαμβάνοντας παράλληλα τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας και του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Σε τιμή έκπληξη
Το πιο προσιτό στην γκάμα υβριδικό Peugeot, το νέο 208 Hybrid 100 e-DSC6 διατίθεται τώρα σε νέα τιμή προσφοράς, από μόνο 20.900 ευρώ (έναντι 23.500 ευρώ αρχική τιμοκαταλόγου). Ποσό άκρως ανταγωνιστικό για νέο supermini που κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά (άρα καταναλώνει λιγότερη βενζίνη), με στάνταρ το αυτόματο σασμάν (e-DSC6), ανώτερα χαρακτηριστικά σε πολλούς τομείς και με όλο το «πακέτο» εξοπλισμού από την αρχική κιόλας έκδοση Style. Αναφορικά με τη νέα αυτή έκδοση διαθέτει -εκτός άλλων-προβολείς LED, φώτα ημέρας και πίσω φώτα LED με υπογραφή «τριών νυχιών», τα διακριτικά λογότυπα «Style» στις πίσω πλευρικές κολόνες και τις ειδικές επενδύσεις καθισμάτων από ύφασμα Renzo σε γκρι με ραφές Orange Sunrise. Επιπλέον το νέο 208 Hybrid 100 e-DSC6 Style περιλαμβάνει οθόνη αφής 10 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Mirror Screen για Apple CarPlay/Android Auto, Bluetooth, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματη λειτουργία προβολέων κ.λπ.
Ανώτερα επίπεδα ποιότητας
Το ιδιαίτερα θελκτικό και δυναμικό σε εξωτερικό σχεδιασμό Peugeot 208, είναι αναμφίβολα από τα πιο «καλοσμιλεμένα» supermini της αγοράς. Αντίστοιχα και το εσωτερικό του είναι σύγχρονο και με ποιότητα κατασκευής που παραπέμπει σε ανώτερη κατηγορία. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η εύκολη στη χρήση οθόνη αφής των 10 ιντσών και πιο χαμηλά στην κεντρική κονσόλα τα ντιζαϊνάτα φυσικά πλήκτρα και τα αφής για διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Ο οδηγός νιώθει αμέσως ότι γίνεται ένα με το αυτοκίνητο και το μικρής διαμέτρου τιμόνι εξυπηρετεί αφάνταστα. Από πλευράς ποιότητας το Peugeot 208 χτυπάει κορυφή, τόσο σε υλικά, όσο σε φινίρισμα. Το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό αποτελείται από μαλακά υλικά, ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι παντού ορατή. Όσο για τους χώρους, τέσσερα άτομα με ύψος και λίγο πιο πάνω από το μέσο όρο θα βολευτούν, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων είναι αρκετό και με πλήρως αξιοποιήσιμο τετραγωνισμένο σχήμα.
Σβέλτο και οικονομικό
Το νέο 208 Hybrid 100 e-DSC6 τροφοδοτείται με ένα υβριδικό σύνολο 48V Hybrid, το οποίο εξασφαλίζει και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Ο νέος 1.200άρης turbo κινητήρας κύκλου Miller για καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση και με πάνω από 40% νέα εξαρτήματα, αποδίδει στην συγκεκριμένη έκδοση 100 ίππους και 205 Nm. Συνδυάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ ισχύος 28 ίππων και 55 Nm, την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου των 0,432 kWh καθαρής χωρητικότητας και το 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Ο τρόπος με τον οποίο το ηλεκτρικό και το θερμικό μοτέρ ταιριάζουν και αλληλοεπικαλύπτονται θυμίζει φουλ υβριδικό σύνολο, ενώ το ίδιο ισχύει για την ανάκτηση ενέργειας. Ο οδηγός είναι κερδισμένος σε κάθε περίπτωση, αφού εκτός από σβελτάδα κερδίζει και σε οικονομία. Σε μεικτές συνθήκες μετρήσαμε 5,7 λίτρα/100 χλμ., όμως στα στενά της πόλης πέφτει ακόμα και κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 101 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και η είσοδος στο Δακτύλιο της Αθήνας είναι ελεύθερη.
Η χαρά της οδήγησης
Το ολοκληρωμένο προφίλ του νέου 208 1.2 Hybrid e-DSC6 100 συμπληρώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο ευχάριστος οδηγικός του χαρακτήρας. Παρά το γεγονός ότι το σετάρισμά του είναι σχετικά σπορτίφ, οι ανωμαλίες και τραχύτητα οδοστρώματος δεν θα ενοχλήσουν τους επιβάτες. Το ίδιο ισχύει και για το θερμικό μοτέρ, αφού «κρύβει» επιμελώς την τρικύλινδρη φύση του. Το υβριδικό 208 εμπνέει τον οδηγό να ακολουθήσει με γρήγορο τέμπο και διαδρομές με στροφές, χάρη στο πολύ καλό πλαίσιο, το βαρύ τιμόνι και τη σφιχτή ανάρτηση. Αμέσως νιώθει ο οδηγός την αμεσότητα του μπροστινού, τις περιορισμένες κλίσεις και τον τρόπο που το αυτοκίνητο εκτελεί τις όποιες εντολές απροβλημάτιστα. Συνεπώς από τη μία πλευρά το μικρό «λιονταράκι» κινείται άνετα και με χαμηλή κατανάλωση, ενώ από την άλλη ο οδηγός του το ευχαριστιέται σε όποια διαδρομή και να βρεθεί.