Το πολύ δημοφιλές για συνεχόμενα έτη μοντέλο της πιο μικρής κατηγορίας των μίνι, το Fiat Panda, είναι ένα ιδανικό αυτοκίνητο πόλης με πολλά χαρίσματα. Φέτος έχει κάνει ήδη ένα πολύ δυναμικό ξεκίνημα στην αγορά με πρωτιά σε ταξινομήσεις στο A-Segment και εντυπωσιακό μερίδιο 42% για το πρώτο τρίμηνο.
Η ελληνική αντιπροσωπεία το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό μέσω των προωθητικών ενεργειών, αφού προσφέρει την έκδοση Urban σε μειωμένη τιμή κατά 1.200 ευρώ (από 15.800 ευρώ) και την Cross με τα πιο τονισμένα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά με μείωση 1.500 ευρώ (από 16.450 ευρώ). Τιμές που είναι οι χαμηλότερες μεταξύ των Crossover και μάλιστα με υβριδική τεχνολογία, αλλά και από τις πιο προσιτές της αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων γενικότερα.
Σχετικά με τον στάνταρ εξοπλισμό, στο Panda Urban περιλαμβάνονται: 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ραδιόφωνο με οθόνη 5 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, air condition και ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά. Το Panda Cross ξεχωρίζει αμέσως από τους διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες με τις προστατευτικές ποδιές. Επιπλέον του Panda Urban διαθέτει προβολείς ομίχλης, σκούρα πίσω κρύσταλλα, στιλιζαρισμένες ζάντες 15 ιντσών, οθόνη αφής 7 ιντσών, αισθητήρες φωτός και βροχής, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και διαφορετικές επενδύσεις.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Fiat Panda διατίθεται αποκλειστικά με τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 Hybrid, απόδοσης 70 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο με το σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού ενσωματώνει ηλεκτρογεννήτρια, που είναι τοποθετημένη απευθείας πάνω στον κινητήρα και κινείται από τον ίδιο ιμάντα που κινεί και τα βοηθητικά περιφερειακά συστήματα. Κατά την επιβράδυνση αποθηκεύει ενέργεια σε μία μπαταρία χωρητικότητας 11 Ah, την οποία αξιοποιεί με μέγιστη ισχύ 3.600 W, τόσο κατά την εκκίνηση του κινητήρα μέσω του συστήματος Stop & Start, όσο και κατά την επιτάχυνση. Στην οδήγηση τις πρώτες εντυπώσεις κερδίζουν η ραφιναρισμένη λειτουργία του κινητήρα και του Stop & Start. Η ηλεκτρογεννήτρια ενισχύει την ελαστικότητα στις χαμηλές ταχύτητες και στροφές, που σημαίνει ότι στην πόλη επιταχύνει άνετα (0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ.) και με μια ταχύτητα πάνω στο εύχρηστο 6άρι κιβώτιο. Η εργοστασιακή κατανάλωση είναι στα 5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 112 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο.
Το Panda θα το ευχαριστηθεί ο οδηγός που κινείται στα αστικά κέντρα και για το λόγο ότι είναι εξαιρετικά ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς και στο παρκάρισμα. Την άνεση ενισχύουν τα αναπαυτικά και υπερυψωμένα καθίσματα που δίνουν την αίσθηση στους επιβάτες ότι κάθονται σε SUV, διευκολύνοντας παράλληλα την είσοδο και έξοδο από το όχημα. Το τιμόνι είναι αναμενόμενα ελαφρύ, γιατί βασικός στόχος του αυτοκινήτου είναι να κάνει τη ζωή του οδηγού εύκολη στην πόλη. Παρότι κόμπακτ σε διαστάσεις (μήκος 3.686 χλστ., πλάτος 1.672 χλστ. ύψος 1.551 χλστ. και μεταξόνιο 2.300 χλστ.), θα χωρέσει τέσσερα ενήλικα άτομα κανονικού αναστήματος στο γεροδεμένο εσωτερικό του. Το πορτ μπαγκάζ των 225 λίτρων έχει μεγάλο άνοιγμα και θα καλύψει τις καθημερινές ανάγκες, αλλά και μια εκδρομή.