H ελληνική αντιπροσωπεία της Volkswagen προσφέρει πολλά ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα με «όφελος υπεροχής» που φτάνει έως τις 7.000 ευρώ. Μεταξύ αυτών πιο προσιτό σε τιμή είναι το Polo, το οποίο μαζί με την εν λόγω προσφορά των 1.500 ευρώ διατίθεται τώρα από 20.850 ευρώ (έναντι 22.350 ευρώ αρχικής τιμής). Επιπλέον μπορεί να αποκτηθεί με ευέλικτη χρηματοδότηση Auto Credit με προνομιακό επιτόκιο 5,9%.
Το ποσό των 20.850 ευρώ αφορά την αρχική έκδοση 1.0 TSI 95 PS Life, με πληρέστατο εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα. Στάνταρ είναι οι 7 αερόσακοι, τα συστήματα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ο παραμετροποιήσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων και το Infotainment με τη μικρή οθόνη των 6,5 ιντσών. Επιπλέον περιλαμβάνει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, προβολείς LED, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, κλιματισμό, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, 15άρες ζάντες αλουμινίου και πολλά ακόμη.
Το εσωτερικό του πέρα από όλο τον εξοπλισμό, διακρίνεται κατευθείαν και για την πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Το ταμπλό αποτελεί σημείο αναφοράς ως προς τη χρήση του παχιού αφρώδους υλικού σε ολόκληρο το άνω τμήμα του και μέρος του μπροστινού. Παράλληλα ξεχωρίζει η στιβαρή συναρμογή των επιμέρους επιφανειών και το προσεγμένο φινίρισμα. Στα θετικά γνωρίσματα της καμπίνας του μικρού VW ανήκει η πολύ καλή εργονομία και θέση οδήγησης, όπως οι και άνετοι χώροι για τη φιλοξενία τεσσάρων ατόμων και πιο ψηλών. Το πορτ μπαγκάζ των 351 λίτρων μπορεί να μην είναι κορυφαίο για τα δεδομένα των supermini, ωστόσο είναι αρκετό για μικρό αυτοκίνητο.
Το Polo δίνει γενικότερα την αίσθηση ενός στιβαρού αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά ανώτερης κατηγορίας. Χαρακτηριστικό που αντιλαμβάνεται ο οδηγός και στο δρόμο, χάρη στο πετυχημένο στήσιμο των αναρτήσεων και το ταίριασμά τους με το στιβαρό πλαίσιο. Ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και το επιτυχημένο φιλτράρισμα των διαφόρων ανωμαλιών ενισχύουν την άνεση, δίχως όμως το αυτοκίνητο να εμφανίζει τάσεις πλεύσης. Στις στροφές παρουσιάζει μικρές κλίσεις, ενώ το τιμόνι μεταφέρει καλή αίσθηση, αμεσότητα και βάρος όσο αυξάνεται η ταχύτητα κίνησης.
Καλά χαρακτηριστικά εμφανίζει και ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo κινητήρας με την απόδοση των 95 ίππων και 175 Nm ροπής στις 1.600 – 3.500 σ.α.λ. Σε συνεργασία με το 5τάχυτο χειροκίνητο σασμάν προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 187 χλμ./ώρα, με μεικτή πραγματική κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη κυκλοφορίας στο Δακτύλιο). Ο θόρυβος και η τραχύτητα του μοτέρ δεν ενοχλούν τους επιβάτες και σε ρυθμούς ταξιδιού, όπου η μακριά 5η ταχύτητα κρατά χαμηλά τις στροφές (130 χλμ./ώρα με 3.000 σ.α.λ.). Μόνο στις πολύ χαμηλές στροφές μοιάζει ο 1.0 TSI σαν να ρετάρει και δεν έχει δύναμη, αφού αποδίδει καλύτερα πάνω από τις 2.000 σ.α.λ.