Το αναβαθμισμένο σε πολλούς τομείς best seller μοντέλο της Nissan και ένα από τα δημοφιλέστερα SUV στην Ευρώπη, το Qashqai βρίσκεται στην Ελλάδα εδώ και μερικές μέρες. Για λίγο καιρό ακόμα και συγκεκριμένα έως τα τέλη Ιουλίου, όσοι το παραγγείλουν θα προλάβουν τις εκπτώσεις λανσαρίσματος, οι οποίες κυμαίνονται μεταξύ 1.000 έως 2.000 ευρώ.
Πιο αναλυτικά, η έκπτωση των 1.000 ευρώ ισχύει για το Qashqai με τον κινητήρα 1.3 Hybrid 140 PS, οπότε από την αρχική τιμή των 29.990 ευρώ κατεβαίνει στις 28.990 ευρώ. Με τον πιο δυνατό 1.300άρη και με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο CVT, τον 1.3 Hybrid 158 PS X-Tronic, η έκπτωση αυξάνεται στα 1.500 ευρώ και έτσι η βασική τιμή των 32.990 ευρώ μειώνεται στις 31.490 ευρώ. Όσο για τη μεγαλύτερη έκπτωση των 2.000 ευρώ, αφορά το φουλ υβριδικό σύνολο 1.5 e-Power 190 PS, το οποίο από 39.990 προσφέρεται με 37.990 ευρώ. Να σημειωθεί ότι τα προαναφερθέντα ποσά αφορούν την εισαγωγική έκδοση Unique, ωστόσο οι εκπτώσεις ισχύουν για όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.
Ούτως ή άλλως το νέο Qashqai Unique μόνο βασικό δεν είναι, αφού διαθέτει τα πάντα σε εξοπλισμό ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού, συνδεσιμότητας, ανέσεων κ.λπ. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 7 αερόσακους, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, διατήρησης λωρίδας και επόπτευσης τυφλών σημείων, αυτόματο φρενάρισμα κατά την όπισθεν, οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών, αισθητήρες φωτός και βροχής, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό και 17άρες ζάντες αλουμινίου.
Το ανανεωμένο Nissan Qashqai παρουσιάζει εμφανώς πιο τολμηρή εξωτερική σχεδίαση, ειδικά μπροστά, όπου κυριαρχούν τα λεπτά φωτιστικά σώματα και η δυναμική μάσκα. Πίσω το σχήμα των φαναριών παρέμεινε ίδιο, όμως έγιναν πιο διάφανα και χαρίζουν στο μικρομεσαίο SUV πιο μοντέρνα εικόνα. Στο φρεσκαρισμένο εσωτερικό διακρίνεται ο αναβαθμισμένος διάκοσμος, οι νέες επενδύσεις και τα ποιοτικότερα υλικά. Από τεχνολογικής σκοπιάς, το νέο Qashqai είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan στην Ευρώπη με ενσωματωμένη την σουίτα Google.
Από πλευράς κινητήρων, αρχική επιλογή αποτελεί ο αποδοτικός mild hybrid 1.3 λτ. turbo των 140 ίππων και 240 Nm, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ. και CO2 143 γρ./χλμ. Επόμενος είναι ο επίσης mild hybrid 1.3 λτ. turbo με 158 ίππους και 270 Nm, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ., κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 142 γρ./χλμ. Στην κορυφή τοποθετείται το full hybrid (και πρακτικά ηλεκτρικό) e-Power των 190 ίππων, το οποίο συνδυάζει υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. 156 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων και 330 Nm. Την κίνηση του e-Power αναλαμβάνει το ηλεκτρικό μοτέρ, έχοντας το βενζινοκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας για τη μπαταρία 1,8 kWh. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,9 δλ., με κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. και CO2 116 γρ./χλμ.