Η Citroen προσφέρει το εξαιρετικά άνετο μικρομεσαίο SUV μοντέλο της C5 Aircross με σημαντικά οφέλη σε όλες τις εκδόσεις του, τόσο για όλους όσους έχουν να δώσουν παλιό αυτοκίνητο για ανταλλαγή, αλλά και εκείνους που δεν διαθέτουν. Η τιμή του με το Bonus Ανταλλαγής ξεκινά από μόνο 25.300 ευρώ στην εισαγωγική, αλλά δίχως ελλείψεις έκδοση 1.2 PureTech 130 You!.
Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη πολυμέσων αφής 8 ιντσών, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, διζωνικό κλιματισμό, LED φώτα, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών κ.λπ. Παράλληλα κάθε C5 Aircross συνοδεύεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.
Το επιβλητικό Citroen C5 Aircross με το πληθωρικό αμάξωμα των 4,5 μέτρων μήκους, παρέχει κορυφαίες ανέσεις και πρακτικότητα σε όλους τους επιβάτες του. Πέντε άτομα θα νιώσουν πολύ αναπαυτικά στα ισάριθμα πλήρως ανεξάρτητα καθίσματα, μιας και τα πίσω είναι συρόμενα και πλήρως αναδιπλούμενα. Μεγάλο με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 580 λίτρων, το οποίο αυξάνεται στα 720 λίτρα όταν συρθούν προς τα εμπρός οι πίσω θέσεις, ενώ φτάνει τα 1.630 λίτρα με την αναδίπλωσή τους.
Η υψηλή άνεση είναι το κυρίαρχο γνώρισμα του Citroen C5 Aircross και στο δρόμο, χάρις στα θαυματουργά αμορτισέρ Progressive Hydraulic Cushions. Από τη μια πλευρά δίνουν την αίσθηση σε οδηγό και επιβάτες ότι το γαλλικό SUV πατάει σε στρώμα αέρα, όμως δεν εμφανίζει τάσεις πλεύσης και είναι εξαιρετικά ευθύβολο. Κοινώς είναι ένα ιδανικό αυτοκίνητο για να κάνει κανείς ταξίδια, σε συνδυασμό με την ευρυχωρία και τα μαλακά καθίσματα. Παρότι φοβερά άνετο, το Citroen C5 Aircross είναι πολύ σταθερό και όταν πιεστεί σε στροφές. Εκεί τα εν λόγω αμορτισέρ μαζί με τα φαρδιά μετατρόχια ενισχύουν το κράτημα και δίνουν τη δυνατότητα για σβέλτους ρυθμούς, με τον οδηγό και πάλι να νιώθει άνετα.
Αρχικό μοτέρ για το C5 Aircross είναι το αμιγώς βενζίνης 1.2 PureTech των 130 ίππων και 230 Nm. Το τρικύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο ελαστικό από τις χαμηλές στροφές και αποδίδει μέχρι τις πιο υψηλές δίχως να ζορίζεται. Οι επιδόσεις είναι πολύ ικανοποιητικές, όπως είναι 0-100 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ. και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται τα 8,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι στα 140 γρ./χλμ. (98 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το Citroen C5 Aircross και με το πιο νέο υβριδικό σύνολο 1.2 Hybrid 136 e-DCS6 γιατί προσφέρει περισσότερη δύναμη με χαμηλότερη κατανάλωση και CO2. Ο 1.2 PureTech έχει νέα εξαρτήματα κατά 40%, είναι κύκλου Miller και διαθέτει υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής, ενώ λαμβάνει έξτρα ενίσχυση 28 ίππων και 55 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτός αντλεί ενέργεια από μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V 0,890 kWh, που είναι τοποθετημένη κάτω από το αριστερό εμπρός κάθισμα. Το ηλεκτρομοτέρ εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε χαμηλά φορτία και στους ελιγμούς, εξοικονομώντας βενζίνη. Στη δοκιμή βρέθηκε στα 7,7 λτ./100 χλμ. σε μεικτή χρήση, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι στα 128 γρ./χλμ. (82 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Συνδυάζεται αποκλειστικά με το άμεσο και ομαλό στις αλλαγές αυτόματο 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (e-DCS6), για ακόμα μεγαλύτερη άνεση.