Η απόκτηση του πρώτου ηλεκτρικού SUV της Honda, του e:Ny1 γίνεται πιο προσιτή, αφού με το συνολικό όφελος των 14.000 ευρώ η τιμή του δεν απέχει πολύ από εκείνη του υβριδικού HR-V. Με την έκπτωση των 6.000 ευρώ που παρέχει η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda και τις 8.000 ευρώ από την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», η τιμή του κατεβαίνει στις 39.900 ευρώ.
Επιπλέον έμμεσο όφελος εισπράττει ο αγοραστής του Honda e:Ny1 από τα 5 χρόνια δωρεάν service, σε συνδυασμό με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα Honda Dream Offers. Σχετικά με το service καλύπτεται το κόστος εργασίας και ανταλλακτικών στο ελληνικό δίκτυο επίσημων επισκευαστών της Honda για τα πέντε πρώτα χρόνια ή πέντε πρώτα service (όποιο συμβεί πρώτο). Πρόσθετα το e:Ny1 συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια, συν 8 χρόνια εγγύηση της μπαταρίας EV ή 160.000 χλμ. Η χρηματοδότηση προσφέρει δύο επιλογές: α) 2,9% επιτόκιο, ελάχιστη προκαταβολή 50% και έως 60 δόσεις και β) 5,5% επιτόκιο, ελάχιστη προκαταβολή από 0% και έως 84 μήνες εξόφληση.
Στην τιμή των 39.900 ευρώ διατίθεται το Honda e:Ny1 Elegance με πλουσιοπάροχο εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, infotainment με οθόνη 15,1 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω. Στάνταρ είναι ακόμα διζωνικός κλιματισμός, 18άρες ζάντες αλουμινίου, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και πολλά ακόμη.
Στο εσωτερικό του Honda e:Ny1 το πρώτο στοιχείο που μαγνητίζει τα βλέμματα, είναι η μεγάλη κάθετη οθόνη των 15,1 ιντσών. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι πρόκειται για από τις πιο εύχρηστες, ακριβείς και ευμαθείς οθόνες στο σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Χωρίζεται σε 3 επίπεδα και έτσι ο οδηγός έχει τα πάντα στη διάθεσή του και δεν χρειάζεται να ψάχνεται σε μενού και υπομενού. Από πλευράς ποιότητας της καμπίνας το φινίρισμα των πλαστικών είναι εξίσου προσεγμένου, όπως και η σύσταση των υλικών. Όσον αφορά τους χώρους προσφέρει πολύ αέρα για κεφάλια και πόδια, ενώ το χαμηλό κεντρικό τούνελ διευκολύνει όποιον κάτσει στη μέση πίσω. Για τις αποσκευές τα 361 λίτρα ικανοποιούν και φαίνονται περισσότερα λόγω του μεγάλου ανοίγματος και των επίπεδων πλευρικών τοιχωμάτων.
Τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του Honda e:Ny1 συνεχίζονται και στο δρόμο. Το σετάρισμα των αναρτήσεων είναι σφιχτό, όμως η απόσβεση είναι τέτοια που απορροφά την πλειονότητα των ανωμαλιών και κραδασμών. Στους αυτοκινητόδρομους πατάει στιβαρά, όπως και σε ορεινές διαδρομές, όπου το ηλεκτρικό SUV στρίβει με σιγουριά, μικρές κλίσεις και με μπόλικη πρόσφυση. Για την κίνηση φροντίζει ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 310 Nm, ο οποίος εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ.). Ειδικά στο πρόγραμμα Sport ο οδηγός ευχαριστιέται την ακόμα πιο άμεση απόκριση από το πεντάλ του γκαζιού. Το τιμόνι βαραίνει υπερβολικά (και πολύ τεχνητά), ωστόσο δεν εμφανίζει τάσεις «ψαρέματος» στα βαθιά πατήματα του γκαζιού. Με την μπαταρία των 68,8 kWh και μέση πραγματική κατανάλωση λίγο πιο πάνω από 20 kWh/100 χλμ., η αυτονομία κυμαίνεται στα 350 χλμ. Σε ταχεία φόρτιση απαιτούνται περίπου 45 λεπτά από το 10%-80% ή 100 χιλιόμετρα αυτονομίας σε 11 λεπτά.