Το πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως SUV της Toyota, αλλά και ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα στον κόσμο ανεξαρτήτως κατηγοριών, είναι το RAV4, το οποίο στην υπάρχουσα πέμπτη κατά σειρά γενιά του παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια.
Δείτε ακόμα: Πιο γρήγορο από ποτέ το νέο Toyota Hilux
Το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά έγινε τον Ιανουάριο του 2019, όπου τότε η αρχική έκδοση με τον 2λιτρο κινητήρα βενζίνης κόστιζε από 27.700 ευρώ. Τώρα με την τρέχουσα έκπτωση της Toyota, η τιμή του έχει κατέβει στις 25.870 ευρώ και έχει έρθει πιο κοντά από ποτέ με το μικρότερο και με χαμηλότερη ισχύ C-HR 1.8 Hybrid (από 23.120 ευρώ).
Στην τιμή των 25.870 ευρώ πωλείται η εικονιζόμενη έκδοση Active με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα εξής: 7 αερόσακους, Adaptive Cruise Control, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης, ειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, αισθητήρες φώτων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.λπ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Toyota Yaris 1.5 λτ. Dynamic Force 125 HP
Η αμέσως επόμενη έκδοση Style είναι ακριβότερη κατά 2.750 ευρώ (28.620 ευρώ από 30.120 ευρώ) και περιλαμβάνει επιπλέον οθόνη 8 ιντσών, πρόσθετες μαλακές επενδύσεις και διακοσμητικά στο εσωτερικό, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέπτη, διζωνικό κλιματισμό, οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων, αισθητήρες βροχής, εμπρός προβολείς ομίχλης, εμπρός φώτα LED, αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά κ.λπ. Υπάρχουν και άλλες εκδόσεις με πιο πλούσιο εξοπλισμό, καθώς και το υβριδικό με κίνηση εμπρός ή σε όλους τους τροχούς (2.5 λτ. με 218 PS και 222 PS αντίστοιχα), σε τιμές που ξεκινούν από 35.470 ευρώ).
Όσον αφορά το πιο προσιτό σε τιμή RAV4 Active, την κίνησή του αναλαμβάνει το μηχανικό σύνολο των 2.0 λτ., με απόδοση 175 ίππους στις 6.600 σ.α.λ. και με ροπή 208 Nm στις 4.300-5.200 σ.α.λ. Με το μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, το βάρους 1.450 κιλών αμάξωμα επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 190 χλμ./ώρα. Τέλος, σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η μεικτή κατανάλωση είναι 6,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 138 γρ./χλμ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Toyota C-HR 1.8 Hybrid 122 PS