Αυτή και αν είναι μεγάλη ευκαιρία για όλους όσους θέλουν ένα πληθωρικό και ευρύχωρο μικρομεσαίο SUV με δυνατό κινητήρα, σε πιο χαμηλή τιμή από μικρά SUV. Η ελληνική αντιπροσωπεία της MG προσφέρει το HS με έκπτωση και το «χαρίζει» στην τιμή των μόλις 22.800 ευρώ (έναντι 25.850 ευρώ αρχικής), όταν ανταγωνιστικά SUV ξεκινούν από τις περίπου 30.000 ευρώ.
Με μόνο 22.800 ευρώ διατίθεται μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων, ένα από τα πιο μεγάλα C-SUV της αγοράς, το MG HS με μήκος 4.610 χλστ., πλάτος 1.876 χλστ., ύψος 1.685 χλστ. και μεταξόνιο 2.720 χλστ. Παράλληλα, από την πρώτη έκδοση εξοπλισμού Excite διαθέτει τα πάντα: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση οπισθοπορείας, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρες βροχής και φώτων, keyless entry, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών (215/50 R17). Επιπλέον το MG HS συνοδεύεται 7ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 150.000 χλμ., συν 7 χρόνια οδική βοήθεια και δωρεάν έλεγχο.
Το MG HS με την πληθωρική εξωτερική του παρουσία ξεχωρίζει αμέσως εξωτερικά από τη μεγάλη μάσκα, στο κέντρο της οποίας κυριαρχεί το μεγάλο σήμα της MG. To «αιχμηρό» ρύγχος, τα ψηλά τοποθετημένα τριγωνικά φωτιστικά σώματα, τα νεύρα στο καπό και ο ανάγλυφος προφυλακτήρας ενισχύουν το δυναμισμό του MG HS. Μοντέρνο και με τόνους πολυτέλειας εμφανίζεται και το εσωτερικό του, όπου έχει γίνει χρήση μαλακών σε υφή υλικών σε πολλές επιφάνειες του ταμπλό και των θυρών. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής των 10,1 ιντσών και μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται η μεγάλη πληροφοριακή οθόνη των 12,3 ιντσών. Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του MG HS ανήκουν και οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, αφού και οι πιο ψηλοί θα φιλοξενηθούν χωρίς να νιώσουν στρυμωγμένοι. Μπόλικο είναι με τη σειρά του και το πορτ μπαγκάζ των 463 λίτρων (1.454 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα).
Το MG HS των μόλις 22.800 ευρώ τροφοδοτείται με ένα δυνατό τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 1.490 κ.εκ. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 162 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm ροής στις 5.500 σ.α.λ. Με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, ο 1.5Τ GDI επιταχύνει το βάρους 1.469 κιλών HS από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Η MG ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 7,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 168 γρ./χλμ. (143 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στο δρόμο, το MG HS είναι ισορροπημένο, αφού ταιριάζει κατάλληλα την άνεση με το κράτημα. Παρά τον αυξημένο συνολικό του όγκο στρίβει πειστικά, με λίγες κλίσεις, ενώ στους αυτοκινητόδρομους «καταπίνει» χιλιόμετρα με ευκολία.