Ο μικρός «λέων» της οικογένειας της Peugeot, το νέο 208 δείχνει τα… νύχια του στη δημοφιλή κατηγορία των supermini με τις νέες τιμές προσφοράς που ισχύουν τόσο για τα μοντέλα με τους κινητήρες αμιγώς βενζίνης, όσο και με το υβριδικό. Αυτές ξεκινούν από τις μόνο 18.500 ευρώ (έναντι 20.800 αρχικής) για το 208 1.2 PureTech 100 και από 20.900 ευρώ το 1.2 Hybrid 100 e-DSC6 (έναντι 23.500 ευρώ αρχικής). Ποσά που το καθιστούν ακόμα πιο δελεαστικό για το κοινό που θέλει ένα μικρό χάτσμπακ με ανώτερα χαρακτηριστικά και δυναμικό στιλ.
Από τη νέα και πρώτη στην γκάμα έκδοση εξοπλισμού Style, το Peugeot 208 είναι εφοδιασμένο με όλα τα στοιχεία εξοπλισμού ασφαλείας, ανέσεων και συνδεσιμότητας που θέλει κάθε οδηγός από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, λήψη DAB, Bluetooth, και ασύρματη σύνδεση Mirror Screen για Apple CarPlay/Android Auto, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, κλιματισμό, αυτόματη λειτουργία προβολέων κ.λπ. Πρόσθετα το Peugeot 208 Style εφοδιάζεται με προβολείς LED, φώτα ημέρας LED με υπογραφή «τριών νυχιών» στο εμπρός μέρος, πίσω φώτα LED με υπογραφή επίσης «τριών νυχιών», τα λογότυπα «Style» στις πίσω πλευρικές κολόνες και τις ειδικές επενδύσεις καθισμάτων από ύφασμα Renzo σε γκρι με ραφές Orange Sunrise. Πρόσθετα, κάθε νέο Peugeot 208 συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.
Σχετικά με τους αποδοτικούς turbo 3κύλινδρους βενζινοκινητήρες των 1.2 λτ., ο αρχικός αμιγώς βενζίνης αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Το ελαστικό και «σπιρτόζικο» αυτό μηχανικό σύνολο εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ.), με κατανάλωση δοκιμής στα 7,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το υβριδικό 48V διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 28 ίππων και 55 Nm, σε συνέργεια με έναν νέο 1.2 λτ. υπερτροφοδοτούμενο PureTech κύκλου Miller και εξηλεκτρισμένο 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η ισχύς του βενζινοκινητήρα φτάνει και πάλι τα 100 άλογα και 205 Nm, όμως διαθέτει πολλά διαφορετικά εξαρτήματα. Μαζί με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία εξασφαλίζεται αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε ήπιους ρυθμούς, γεγονός που συμβάλει στη χαμηλότερη κατανάλωση των 5,7 λτ./100 χλμ. και τις μειωμένες εκπομπές CO2 των 105 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Παράλληλα παρέχει γρηγορότερες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ.
Το νέο Peugeot 208 το ευχαριστιέται ο οδηγός του σε κάθε διαδρομή, ανεξαρτήτως επιλογής κινητήρα. Από τη μια πλευρά διανύει χιλιόμετρα άνετα στους αυτοκινητόδρομους, ενώ από την άλλη ξεδιπλώνει το ταλέντο του στις στροφές. Το ακριβές στις εντολές του οδηγού τιμόνι και το ιδανικό σετάρισμα των αναρτήσεων μαζί με το στιβαρό πλαίσιο, δίνουν τη δυνατότητα για πίεση μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ισχύος των κινητήρων. Στην πόλη είναι εύκολο στους χειρισμούς και οι αναρτήσεις του δεν κουράζουν τους επιβάτες, οι οποίοι φιλοξενούνται σε ένα πολύ ευχάριστο «περιβάλλον». Αυτό συνθέτουν το μοντέρνο ταμπλό με την ποιότητα υλικών και φινιρίσματος ανωτέρου επιπέδου, το πολύ βολικό τιμόνι μικρής διαμέτρου και τα αναπαυτικά καθίσματα. Οι χώροι ικανοποιούν τέσσερις επιβάτες με ύψος γύρω στα 1,8 μ., ενώ αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων.