Η Volkswagen διαθέτει μια μεγάλη γκάμα από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εντάσσονται στην οικογένεια ID., όπως είναι τα ID.3, ID.4, ID.5, η ναυαρχίδα της μάρκας το νέο ID.7 και το «icon car», το ID. Buzz. Το τελευταίο συνοδεύεται με το μεγαλύτερο όφελος από όλα τα μοντέλα της Volkswagen, αφού προσφέρεται τώρα με μειωμένη τιμή κατά 8.500 ευρώ και είναι ετοιμοπαράδοτο.
Το ID. Buzz πωλείται τώρα στην τιμή των 58.000 ευρώ, ενώ μπορεί να αποκτηθεί και με leasing, με προκαταβολή 23%, μηνιαίο μίσθωμα 465 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α) για 36 μήνες και 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Στο μίσθωμα περιλαμβάνονται όλα τα πάγια έξοδα ασφάλισης και συντήρησης και στο τέλος ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το αυτοκίνητο, να το εξοφλήσει και να το κρατήσει, ή να επιλέξει ένα νέο Volkswagen με leasing. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν -μεταξύ άλλων- όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ψυχαγωγίας, ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα χώρου αποσκευών, LED Matrix φωτιστικά σώματα, οθόνη αφής 12 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και πολλά ακόμα.
Το ID. Buzz μόνο απαρατήρητο δεν περνάει όπου και να βρεθεί, αφού τραβάει σαν μαγνήτης το ενδιαφέρον και τα βλέμματα με τη ρετρό εμφάνισή του. Ειδικά το εμπρός τμήμα του μοιάζει λες και έχει ένα πλατύ χαμόγελο με τα «σχιστά» του φανάρια, το καμπύλο καπό και το τεράστιο σήμα της VW στο κέντρο. Σε συνδυασμό και με τη διχρωμία, παραπέμπει στο πρώτο βαν, το Bulli, παρόλο που δεν έχει στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Την επιβλητική του παρουσία τονίζουν και οι πληθωρικές του διαστάσεις, με μήκος 4.712 χλστ., μεταξόνιο 2.989 χλστ., πλάτος 1.985 χλστ. και ύψος 1.927 χλστ.
Εξίσου πληθωρικό είναι και το εσωτερικό του Volkswagen ID. Buzz, στο οποίο ο οδηγός και οι επιβάτες κάθονται πιο ψηλά από τα SUV. Τα υπερυψωμένα καθίσματα, το πολύ μεγάλο εμπρός παρμπρίζ και τα πλευρικά παράθυρα παρέχουν άπλετη ορατότητα και φωτεινότητα, ενισχύοντας τις ανέσεις. Ο οδηγός και ο συνεπιβάτης νιώθουν αρχοντικά, όπως και τρεις ακόμα φιλοξενούμενοι στο πίσω κάθισμα, όπου απολαμβάνουν αφθονία σε πλάτος, ύψος και αέρα για τα πόδια. Την πρακτικότητα ενισχύουν το εντελώς επίπεδο δάπεδο, το πίσω συρόμενο κάθισμα κατά 150 χλστ., σε διάταξη 60:40 και οι ηλεκτρικά ανοιγόμενες πίσω συρόμενες πόρτες με το μεγάλο άνοιγμα. Τεράστιο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 1.121 λίτρων, που φτάνει τα 2.205 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω θέσεων.
Το ID. Buzz εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στο πίσω άξονα και έχει ισχύ 204 ίππων και 310 Nm ροπής, ο οποίος καλείται να κινήσει βαρύ αμάξωμα των 2.471. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,2 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται πάνω από 22 kWh/100 χλμ., που σημαίνει ότι με την μπαταρία των 77 kWh καθαρής ενέργειας (82 kWh μεικτή) η αυτονομία βρίσκεται κοντά στα 350 χιλιόμετρα. Σχετικά με τους χρόνους φόρτισης, σε Wallbox 11 kW απαιτούνται 7 ώρες και 30 λεπτά, ενώ σε ταχεία φόρτιση 170 kW αρκούν 30 λεπτά για το 5-80%. Στην οδήγηση το ID. Buzz παρουσιάζεται εξαιρετικά στιβαρό και ασφαλές ακόμα και υπό πίεση σε στροφές. Το μόνο που αναμενόμενα θα προβληματίσει σε στενούς δρόμους είναι ο αυξημένος όγκος του, αν και είναι εύκολο στους χειρισμούς και έχει μικρό κύκλο στροφής (11,1 μέτρα).