Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ξεκίνησε τη διάθεση του ανανεωμένου Arkana, το οποίο πέρα από τις αλλαγές που φέρει, διατίθεται σε νέες πολύ χαμηλότερες τιμές κατά 4.000 ευρώ!. Έτσι το 1.3 TCe 140 hp MHEV προσφέρεται στην ασυναγώνιστη τιμή των 26.680 ευρώ και το full hybrid 1.6 E-Tech 145 hp κοστίζει από 30.990 ευρώ. Νέα έκδοση είναι η Esprit Alpine, αποκλειστικά με τον κινητήρα 1.3 TCe 160 hp MHEV και τιμή από 31.990 ευρώ.
Νέες τιμές Renault Arkana
- 1.3 TCe 140 hp MHEV evolution: από 26.680 ευρώ
- 1.3 TCe 140 hp MHEV techno: από 29.340 ευρώ
- 1.3 TCe 160 hp MHEV Esprit Alpine: από 31.990 ευρώ
- 1.6 E-Tech 145 hp evolution: από 30.990 ευρώ
- 1.6 E-Tech 145 hp equilibre: από 33.590 ευρώ
Στον εξοπλισμό της έκδοσης equilibre ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, προβολείς LED, οθόνη αφής 7 ιντσών, πίνακας οργάνων 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, αισθητήρες φωτός και βροχής και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Στο techno προστίθενται: οθόνη αφής 9,3 ιντσών με Navi, πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών, σύστημα αναγνώρισης εμποδίου κατά την οπισθοπορεία, έλεγχος τυφλών γωνιών, adaptive cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, ασύρματη φόρτιση κινητού, διαφορετικές επενδύσεις, φιμέ κρύσταλλα και ζάντες 18 ιντσών.
Το ανανεωμένο Renault Arkana εμφανίζει ακόμα πιο μοντέρνα αισθητική εξωτερικά με τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μάσκα, ζάντες και τα νέα χρώματα. Παράλληλα, η νέα σπορ έκδοση Esprit Alpine αντικαθιστά την RS Line και ξεχωρίζει από τις 19άρες ζάντες, τα σχετικά λογότυπα, τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, τη satin chrome μάσκα και τη μαύρη απόχρωση σε καθρέπτες και οροφή. Στο εσωτερικό βρίσκουμε μπλε, κόκκινες και λευκές ραφές, suede επενδύσεις στα μπάκετ καθίσματα και το ταμπλό, τα σήματα της Alpine στις πλάτες των καθισμάτων, απομίμηση αλουμινίου στην κεντρική κονσόλα και τα πεντάλ.
Όσον αφορά τους κινητήρες δεν υπάρχουν αλλαγές. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο 1.3 TCe με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt παράγοντας 140 ίππους και 260 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, επιτυγχάνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ., μεικτή κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. και CO2 130 γρ./χλμ. Το μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρεται στην κορυφαία έκδοσή του με 160 ίππους και 270 Nm ροπής, 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. και ίδια κατανάλωση – CO2 με το 140 hp.
Ο φουλ υβριδικός κινητήρας E-Tech Hybrid με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων περιλαμβάνει έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λτ. 95 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα 49 ίππων και ένα 20 ίππων (μίζα-γεννήτρια), αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 1,2 kWh. Ένα πρωτοποριακό κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη συμπληρώνει το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. καταναλώνει 4,6 λτ./100 χλμ., εκπέμπει 104 γρ./χλμ. CO2 και εξασφαλίζει ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες έως 75 χλμ./ώρα.