Το δημοφιλές μικρομεσαίο SUV της Toyota, το C-HR προσφέρεται αυτή την περίοδο με όφελος που φτάνει έως τις 2.000 ευρώ και μειώνει τις αρχικές τιμές όλων των εκδόσεων του μοντέλου. Η βασική έκδοση με τον 1.8 λτ. υβριδικό κινητήρα των 122 ίππων πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 23.120 ευρώ (έναντι 23.620 ευρώ). Ωστόσο, το όφελος των 2.000 ευρώ αφορά τις εκδόσεις με τον πιο ισχυρό υβριδικό κινητήρα των 2.0 λτ.
Δείτε ακόμα: Ποιο μικρό Toyota έκανε 5 πωλήσεις στην Ελλάδα;
Πιο αναλυτικά, το C-HR 2.0 Hybrid στην αρχική έκδοση C-LUB πωλείται από 26.350 ευρώ (έναντι 28.350 ευρώ) και με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Σε αυτό ανήκουν 7 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, διζωνικός κλιματισμός, προβολείς LED, αισθητήρες φώτων, κάμερα οπισθοπορείας, οθόνη 8 ιντσών, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.
Ο νέος και ισχυρότερος κινητήρας 2.0 λτ. Hybrid Dynamic Force έχει συνδυαστική ισχύ 184 ίππων. Αποτελείται από ένα 2.0 λτ. μοτέρ βενζίνης VVT-i κύκλου Atkinson άμεσου ψεκασμού, ισχύος 152 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 190 Nm μεταξύ 4.400 έως 5.200 σ.α.λ. και από ένα ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και 202 Nm ροπής. Το σύνολο συμπληρώνει η μπαταρία νικελίου μετάλλου υβριδίου (NiMH). Οι επιδόσεις είναι αρκετά σβέλτες, αφού το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,2 δλ. και η τελική ταχύτητα σταμάτα στα 180 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Toyota η μεικτή κατανάλωση είναι 4,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 92 γρ./χλμ. (WLTP). Σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και ειδικά κατά την κίνηση στην πόλη το C-HR δουλεύει κατά βάση με τον ηλεκτροκινητήρα, ωστόσο μπορεί να λειτουργεί και σε υψηλότερες ταχύτητες (έως 120 χλμ./ώρα), απενεργοποιώντας τον θερμικό κινητήρα και εξοικονομώντας καύσιμο.
Δείτε ακόμα: Εκτόξευση με Toyota GR Yaris 300hp (+video)
Επιπλέον, το κορυφαίο στην γκάμα C-HR 2.0 λτ. Hybrid 184 hp διαθέτει αλλαγές στο στήσιμό του στο δρόμο, μέσω των νέων αμορτισέρ και ελατηρίων και της νέας ρύθμισης του τιμονιού, έτσι ώστε να προσφέρει μια πιο σπορτίφ αίσθηση. Όμως και σε αυτή την έκδοση, το αρνητικό σημείο είναι ότι ο κινητήρας βενζίνης παράγει αρκετό θόρυβο και ακούγεται στο εσωτερικό κατά την πλήρη επιτάχυνση.