Χτυποκάρδια προκαλεί η τιμή του BYD Atto 2

  • BYD-ATTO-2
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(3)
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(4)
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(8)
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(10)
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(16)
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(26)
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(17)
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(20)
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(22)
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(25)
  • BYD-ATTO-2-MADRID-(23)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/BYD-ATTO-2-MADRID-23.jpg

Η BYD κάνει πιο προσιτό το μικρό ηλεκτρικό SUV μοντέλο της Atto 2 για όλους όσους θέλουν ένα σύγχρονης τεχνολογίας αυτοκίνητο. Σε συνδυασμό με τις κρατικές επιδοτήσεις του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» το μέγιστο όφελος μπορεί να φτάσει έως τις 8.500 ευρώ. Επίσης, υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, ενώ με τέτοια τιμή ανταγωνίζεται ευθέως τα συμβατικής τεχνολογίας μικρά SUV με κινητήρες αμιγώς βενζίνης ή τα υβριδικά.

Από μόνο 24.490 ευρώ ή και χαμηλότερα

Το νέο BYD Atto 2 διατίθεται με Electric Bonus έως 3.500 ευρώ από την BYD, ενώ προστίθενται 3.000 ευρώ από τη βασική κρατική επιδότηση. Άλλα 500 ευρώ ισχύουν για νέους ηλικίας έως 29 ετών και 1.500 ευρώ σε περίπτωση απόσυρσης παλαιού οχήματος. Η τιμή των 24.490 ευρώ αφορά την αρχική έκδοση Active με Electric Bonus 2.500 ευρώ και την κρατική επιδότηση των 3.000 ευρώ. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν ουσιαστικά τα πάντα, όπως είναι όλα τα συστήματα ADAS, οθόνη αφής infotainment 10,1 ιντσών με πλοήγηση, πίνακας οργάνων 8,8 ιντσών, πανοραμική ηλιοροφή με ηλεκτρικό σκιάδιο, ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα, επενδύσεις από οικολογικό δέρμα, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω κάμερα οπισθοπορείας, keyless entry & keyless start, αντλία θερμότητας, πρόσβαση μέσω NFC κ.ά.

Στην επόμενη έκδοση Boost το Electric Bonus αυξάνεται στις 3.500 ευρώ και μαζί με τις 3.000 ευρώ από την κρατική επιδότηση η τιμή του Atto 2 εκκινεί από τις 25.490 ευρώ, δηλαδή και πάλι πολύ χαμηλά για ηλεκτρικό B-SUV. Επιπρόσθετα της έκδοσης Active τοποθετούνται μεγαλύτερη κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών, κάμερα 360 μοιρών, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, ατμοσφαιρικός φωτισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες και βάση ασύρματης φόρτισης κινητού. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Atto 2 καλύπτεται με πλήρη εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 6 ετών/150.000 χλμ., συν εγγύηση 8 ετών/200.000 χλμ. για την μπαταρία υψηλής τάσης και 8 ετών/150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα.

«Πάει», δεν «καίει» και είναι άνετο

 

Το Atto 2 ενσωματώνει έναν εμπρός τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 177 ίππων και 290 Nm. Η ισχύς περνάει στους εμπρός τροχούς με πολύ γραμμικό τρόπο ακόμα και με τέρμα πατημένο το πεντάλ του γκαζιού, χαρακτηριστικό που κάνει ακόμα πιο άνετη την οδήγηση. Παράλληλα η απουσία θορύβων από τον κινητήρα και αλλαγών ταχυτήτων εξασφαλίζουν ακόμα πιο ξεκούραστες διαδρομές. Το BYD Atto 2 φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,9 δλ. και η τελική του σταματά στα 160 χλμ./ώρα. Η παροχή ρεύματος εξασφαλίζεται μέσω της μπαταρίας τύπου Blade Battery LFP (φωσφορικού σιδήρου λιθίου) με ενεργειακή χωρητικότητα 45,12 kWh. Στην πόλη όπου άλλωστε διανύουν οι περισσότεροι οδηγοί τα πιο πολλά χιλιόμετρα, η εργοστασιακή αυτονομία φτάνει μέχρι τα 463 χλμ., ενώ σε μεικτή χρήση αγγίζει τα 312 χλμ. με κατανάλωση 16 kWh/100 χλμ. Επίσης, η δυνατότητα φόρτισης DC 65kW επιτρέπει την επαναφόρτιση της μπαταρίας από το 10% στο 80% της συνολικής χωρητικότητας σε 37 λεπτά. Στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται κι ένας τριφασικός φορτιστής AC 11kW.

Την άνεση που απολαμβάνουν όλοι οι επιβαίνοντες του Atto 2 ενισχύει περεταίρω και η «ισοπεδωτική» ανάρτηση, η οποία φιλτράρει με ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων, γεγονός που αν μη τι άλλο εκτιμάται δεόντως στους δρόμους μας. Η αρχιτεκτονική e-Platform 3.0 της BYD μόνο θετικά αποτελέσματα φέρνει και ως προς την οδική συμπεριφορά του Atto 2, καθώς από τη μία πλευρά εξασφαλίζει άνεση, ενώ από την άλλη το αυτοκίνητο κρατάει πολύ καλά στο δρόμο και είναι ευχάριστο. Στην πόλη το Atto 2 είναι πολύ ξεκούραστο και εύκολο στους χειρισμούς, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο επίπεδα ανάκτησης ενέργειας (Standard και High).

Πολύ καλής ποιότητας και ευρύχωρο εσωτερικό

Ιδιαίτερα θετικές κριτικές αποσπά αμέσως το εσωτερικό του BYD Atto 2 με την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής του, παραπέμποντας σε ακριβότερα και μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Ολόκληρο το ταμπλό μέχρι τη μέση και ένα μεγάλο μέρος των επενδύσεων των θυρών αποτελούνται από μαλακά υλικά, ενώ ευχάριστη νότα στον σκουρόχρωμο διάκοσμο αποτελούν οι πράσινες ραφές. Πολύ στιβαρή είναι και η συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων, αποτρέποντας το άκουσμα τριγμών, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο περνά από  διαδοχικές και έντονες ανωμαλίες της ασφάλτου. Σχεδιαστικό σημείο αναφοράς στο κατά τα άλλα λιτό εσωτερικό του αποτελεί ο επιλογέας των ταχυτήτων με εμφάνιση κομμένου διαμαντιού. Περιμετρικά του είναι τοποθετημένοι διάφοροι διακόπτες, όπως για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης (Eco, Normal, Sport και Snow) και την ανάκτησης ενέργειας. Το Atto 2 μήκος 4.310 χλστ., πλάτος 1.830 χλστ., ύψος 1.675 χλστ. και μεταξόνιο 2.620 χλστ. είναι από τα πιο μεγάλα B-SUV. Αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στους χώρους των επιβατών, σε όποια θέση και να κάτσουν. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας με το εντελώς επίπεδο δάπεδο φιλοξενούνται άνετα και οι πιο ψηλοί. Αρκούντως ικανοποιητικό είναι και το βαθύ πορτ μπαγκάζ των 400 λίτρων, το οποίο με αναδιπλωμένες τις πλάτες του πίσω καθίσματος αυξάνεται μέχρι τα 1.340 λίτρα.

Get it on Google Play Download on the App Store