Η απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου συνεπάγεται αρκετά χρήματα, αφού όλα τα νέα μοντέλα έχουν ακριβύνει σημαντικά. Παράλληλα και τα πάγια έξοδα έχουν αυξηθεί, ενώ αν τύχει μια «στραβή», όπως βλάβη ή τρακάρισμα, τότε η κατάσταση δυσκολεύει ακόμα πιο πολύ. Αν μάλιστα το αυτοκίνητο έχει αγοραστεί με δόσεις, τότε τα συνολικά έξοδα εκτινάσσονται.
Η Ford δίνει λύσεις σε όλα τα παραπάνω προβλήματα με το πολύ δημοφιλές SUV μοντέλο της, το Puma, το οποίο προσφέρει μέσω του προγράμματος Λειτουργικής Μίσθωσης Ford Lease με πολύ ευνοϊκούς όρους και απαλλάσσει τον οδηγό από κάθε άγχος ιδιοκτησίας. Για παράδειγμα το Puma 1.0 λτ. EcoBoost Hybrid 125 PS Titanium με τιμή από 23.647 ευρώ διατίθεται με προκαταβολή 4.200 ευρώ (όσο ένα πολύ παλιό αμάξι) και μηνιαίο μίσθωμα μόλις 212 ευρώ για διάρκεια 48 μηνών και με 20.000 χλμ. ανά έτος. Στο μίσθωμα περιλαμβάνονται όλα τα έξοδα (πλην της βενζίνης), όπως είναι service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ford, μεικτή ασφάλιση και αλλαγή ελαστικών. Στο τέλος της μίσθωσης ο πελάτης επιστρέφει το αυτοκίνητο στη Ford Lease και αν επιθυμεί επιλέγει ένα ολοκαίνουργιο Ford, χωρίς ρίσκο μεταπώλησης και χάσιμο χρημάτων. Έτσι έχει ξανά στη διάθεσή του ένα νέο αυτοκίνητο, χωρίς να ξοδέψει μεγάλο κεφάλαιο και είναι πλήρως καλυμμένος από όλες τις πλευρές.

Εξοπλισμός Ford Puma Titanium: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, Full LED προβολείς με αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας, πλήρως ψηφιακή οθόνη οδηγού 12,8 ιντσών, οθόνη αφής πολυμέσων 12 ιντσών με πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματος κλιματισμός, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων κ.λπ.
Σπορτίφ και πρακτικό
Το Ford Puma κερδίζει αμέσως τις πρώτες εντυπώσεις με τις δυναμικές γραμμές του εσωτερικά, που το κάνουν να ξεχωρίζει από άλλα μικρά SUV. Με μήκος 4.186 χλστ., πλάτος 1.805 χλστ. και ύψος 1.550 χλστ., το Puma κινείται άνετα στους στενούς αστικούς δρόμους. Μετά την τελευταία ανανέωση που δέχτηκε άλλαξε λίγο εξωτερικά, όμως το εσωτερικό του ανανεώθηκε πλήρως. Κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν οι δύο μεγάλες οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το σύγχρονο infotainment SYNC 4 με μόντεμ 5G, ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto και φωνητικές εντολές. Η καμπίνα του Ford Puma διαθέτει στιβαρή συναρμογή και χρήση σκληρών συμπαγών πλαστικών μαζί με μαλακές επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες. Σημαντικό ατού του Puma και ας μη του φαίνεται με την πρώτη ματιά, είναι το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 456 λίτρων, το οποίο ενσωματώνει το πλήρως εκμεταλλεύσιμο Megabox των 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο. Οι χώροι των επιβατών επαρκούν για τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος.

Ευχάριστο και οικονομικό στην οδήγηση
Αρχική επιλογή στο Puma αποτελεί ο γνωστός και πολυβραβευμένος κινητήρας 1.0 EcoBoost των 125 ίππων και 170 Nm ροπής, ο οποίος λαμβάνει έξτρα ενίσχυση από την ηλεκτρογεννήτρια 15 ίππων και 50 Nm. Το 3κύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις πολύ χαμηλές στροφές, είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού και φτάνει χωρίς πρόβλημα τις υψηλές στροφές, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ. σε 9,8 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα τα 190 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση στη δοκιμή σε μεικτές συνθήκες οδήγησης βρέθηκε 6,7 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. κυκλοφορεί καθημερινά στο Δακτύλιο.
Ο οδηγός του Ford Puma θα απολαύσει τις διαδρομές του, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο fun to drive μικρά SUV της αγοράς. Λόγω κόμπακτ διαστάσεων εξυπηρετεί τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ λόγω του κατάλληλου στησίματος κινείται σε οποιαδήποτε μακρινή διαδρομή με ασφάλεια. Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης μπορεί να μην «ισοπεδώνει» τις μύριες κακοτεχνίες της ασφάλτου, όμως ενισχύει τη σταθερότητα στους αυτοκινητόδρομους και μαζί με το στιβαρό πλαίσιο και το ακριβές τιμόνι, δίνει περισσότερο την αίσθηση ενός μικρού σπορ χάτσμπακ, παρά ενός πιο ψηλού SUV οχήματος.



















































